انتخابات دور دوم مجلس شورای اسلامی جمعه ۲ اسفند در کرج برگزار می شود

قاسم پور با اشاره به اینکه سه هزار مأمور محافظت از صندوق های رأی را در کرج بر عهده دارند گفت: انتخابات دور دوم مجلس شورای اسلامی جمعه ۲ اسفند برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از البرز، « غفور قاسم پور» در جمع خبرنگاران با اعلام برپایی مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی گفت: شعب اخذ رأی در سطح استان البرز با رعایت فاصله گذاری اجتماعی و دیگر قوانین بهداشتی در جریان شیوع کرونا آماده برپایی انتخابات هستند.

 

معاون استاندار البرز و فرماندار شهرستان کرج افزود: شیوع بیماری کرونا ایجاب می کند که نسبت به برپایی انتخابات با حساسیت و دقت عمل بیشتری وارد شویم.

 

وی سه هزار مأمور محافظت از صندوق های رأی را در کرج بر عهده دارند توضیح داد: انتخابات این دوره از مجلس شورای اسلامی در فضا مجازی است که باید تبلیغات در کانال ها رسانه ای شود.

 

قاسم پور تصریح کرد: در سطح استان البرز و در مرکز آن 704 شعبه و در آسارا 908 شعبه و در شهرستان فردیس 156 و در 48 شعبه در اشتهارد فعال هستند.

 

معاون استاندار البرز و فرماندار شهرستان کرج با اشاره به اینکه رقابت میان 2 داوطلب از البرز به دور یازدهم انتخابات مجلس شورای اسلامی با شرائط قانونی برپا می شود مطرح کرد: سه هزار نفر مأمور محافظت از صندوق های رأی هستند. 

 

 

 

کد خبر 966367

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha