عزم ملی، لازمه مبارزه با مواد مخدر است

مهدیان نسب، مواد مخدر را از جمله آسیب های اجتماعی عنوان کرد که فروپاشی کانون خانواده و نابودی جوانان را هدف قرار داده است و گفت: در زمینه مبارزه با مواد مخدر نیازمند عزم ملی هستیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از خرم آباد، «محمد مهدیان نسب»، امروز(10 شهریور)، در جمع خبرنگاران اظهار داشت: بیش از دو تن مواد مخدر در استان کشف و ضبط شده است.

 

فرمانده نیروی انتظامی لرستان بیان کرد: از ابتدای سال تاکنون 2 تن و 328 کیلوگرم انواع مواد مخدر در استان کشف شده و نسبت به مدت مشابه سال قبل 10 درصد افزایش یافته است.

 

وی با بیان اینکه سه باند تهیه و توزیع مواد مخدر در استان با دستگیری شش قاچاقچی و توقیف پنج دستگاه خودرو منهدم شده است، ادامه داد:260 کیلوگرم تریاک کشف و ضبط شد.

 

مهدیان نسب خاطرنشان کرد: نیروی انتظامی طرح‌های مستمری برای مبارزه با خرده فروشان و سوداگران مرگ در دستور کار دارد.

 

وی با بیان اینکه مبارزه با مواد مخدر نیازمند عزم ملی است، مبارزه با مواد مخدر و برخورد با متخلفان در این زمینه اقدامی مرثر برای کاهش آسیب های اجتماعی و مصون ماندن نسل جوان در برابر این آسیب ها است.

 

فرمانده نیروی انتظامی لرستان بر ضرورت همکاری مردم در زمینه مبارزه با مواد مخدر تأکید کرد و گفت: از مردم می خواهیم که هر مورد مشکوک را به مرکز فوریت‌های پلیس 110 گزارش دهند.

کد خبر 966531

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha