گلستان در وضعیت زرد کرونا قرار گرفت

فاضل با اعلام وضعیت زرد کرونا در گلستان گفت: به ازای هر ۱۰۰ هزار نفر در استان گلستان ۱.۹ بیمار با علائم کرونا در مراکز درمانی استان بستری هستند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از گرگان، «عبدالرضا فاضل» عصر امروز(سه شنبه 11 شهریور) در گفتگو با خبرنگاران اظهار کرد: با وجود آنکه هفت ماه از زمان شیوع ویروس کرونا در استان سپری شده در طول این مدت شاهد دو پیک افزایش شیوع ویروس کرونا در استان گلستان بودیم.

 

رئیس دانشگاه علوم پزشکی گلستان ادامه داد: در استان گلستان در اسفند و تیر ماه و اواسط مردادماه دو پیک کرونا را سپری کردیم و با وجود اینکه تصور می شد وخامت شیوع ویروس کرونا در شهریورماه بیشتر شود اما گلستان نیز مثل دیگر نقاط کشور شرایط با ثباتی را سپری می کند.

 

فاضل از وضعیت زرد استان گلستان از لحاظ کرونا خبر داد و گفت: به ازای هر 100 هزار نفر در استان گلستان 1.9 بیمار با علائم کرونا در مراکز درمانی استان بستری هستند.

 

وی گفت: براساس شاخص شهرستانی نیز مراوه تپه و گمیشان در وضعیت سفید، شهرهای رامیان، مینودشت، کردکوی و بندرگز در وضعیت قرمز و مابقی شهرها در شرایط زرد قرار دارند.


رئیس دانشگاه علوم پزشکی گلستان ابراز امیدواری کرد؛ با رعایت پروتکل های بهداشتی استان گلستان در وضعیت قرمز قرار نگیرد و دانش آموزان بتوانند در سال تحصیلی جدید در کلاس های درس یابند.

 

کد خبر 966948

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha