شهدا قهرمانان واقعی ایران اسلامی/ تداوم راه شهدا یک وظیفه همگانی است

مظاهری بابیان اینکه شهدا و خانواده های ای عزیزان از قهرمانان واقعی ایران اسلامی هستند گفت: تداوم راه شهدا یک وظیفه همگانی است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از شهرکرد، «محمدرضا مظاهری» امروز (سه شنبه ۱۱ شهریور) در دهمین هفته از طرح ملی سه‌ شنبه‌های تکریم که در خانواده طلبه شهید «شعبانعلی ابراهیمی وانانی» برگزار شد، اظهار داشت: شهدا قهرمانان واقعی ایران اسلامی هستند.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد چهارمحال و بختیاری در ادامه بابیان اینکه اقتدار امروز ایران اسلامی در جهان به برکت خون شهدا به دست آمده است افزود: تداوم راه شهدا یک وظیفه همگانی است.

 

وی بابیان اینکه طرح ملی «سه شنبه های تکریم» با هدف تکریم خانواده های معظم شهدا به صورت هفتگی برگزار می شود گفت: آشنایی جوانان با دلاورهای شهدا یکی از اهداف مهم برگزاری این طرح ملی است.

 

مظاهری با اشاره به اینکه حضور در کنار خانواده معظم شهدا یکی از توفیقات الهی برای ما است گفت: امروز ما مسئولین و جوانان کانون های فرهنگی هنری مساجد مدیون خون شهدا هستیم و امیدواریم بتوانیم راه شهدا را ادامه دهیم.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد چهارمحال و بختیاری ادامه داد: مدیران کانون های فرهنگی هنری مساجد در سطح استان در قالب طرح ملی سه‌ شنبه‌های تکریم و با هدف تکریم شهدا و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در فضای جامعه به دیدار خانواده‌های شهدای محلات خود می‌روند.

 

وی شناسایی و تکریم خانواده معظم شهدا و ایثارگران را یکی از مهم‌ترین اهداف برگزاری طرح ملی سه شنبه های تکریم عنوان کرد و گفت: این طرح ملی تا ۳۱ شهریور ماه جاری مصادف با چهلمین سالگرد دفاع مقدس ادامه دارد.

 

کد خبر 966967

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha