باید نسخه های آموزشی متناسب با شرایط کرونایی تولید کنیم

نوید ادهم گفت: باید به سمت آموزش های ترکیبی با استفاده از خلاقیت معلمان حرکت کنیم و نسخه های آموزشی را متناسب با شرایط کرونایی تولید کنیم.

 

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری شبستان، «مهدی نوید ادهم» در سی و چهارمین اجلاس مدیران و روسای آموزش و پرورش کشور گفت: صحبت های مقام معظم رهبری در سی و چهارمین اجلاس مدیران و روسای آموزش و پرورش راهگشایی برای اجرای بهتر سند تحول بنیادین است.

 

مشاور وزیر آموزش و پرورش افزود: با زیست بوم جدید روبرو هستیم که باید به رسمیت شناخته شود و به سمت آموزش های ترکیبی حرکت کنیم و باید نسخه های کرونایی متناسب با آموزش را تهیه و تولید کنیم.

 

نوید ادهم بیان کرد: اگر در گذشته آموزش در فضای مجازی در حاشیه بود، امروز به متن آمده است و باید برنامه ریزی هایی با توجه به آثار و پیامدهای شیوع کرونا که درازمدت است، داشته باشیم.

 

وی با بیان اینکه آموزش ها در بستر فناوری های نوین ضروری است، گفت: برای اجرای سند تحول با مشارکتی که خانواده ها در این شرایط دارند، باید اهداف بازنگری شده و اختیارات مدارس و شوراها را افزایش دهیم که بتوانند طبق این چهارچوب ها تصمیم گیری کنند.

 

نوید ادهم به مهارت های لازم برای مدیریت تغییر اشاره کرد و گفت: مهارت ها باید التزاماتی نیز داشته باشد که این التزامات مدیریت اسلامی و اقتضائات آن است که می توان به صبوری، عدالت خواهی، مثبت گرایی و مقبولیت و مشهوریت مدیران اشاره کرد.

 

مشاور وزیر آموزش و پرورش از تهیه 25 بسته تحولی خبر داد و گفت: مدیران باید اجرای بسته های تحولی که شامل عناوین مختلف است را در دستور کار قرار دهند.

 

کد خبر 967192

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha