تکریم خانواده شهید اهل تسنن خراسان شمالی

خانواده شهید «بیک مراد نورانی» از شهدای اهل تسنن خراسان شمالی در محفلی صمیمی مورد تکریم و تقدیر اهالی مسجد قرار گرفت.

به گزارش خبرگزاری شبستان از بجنورد؛ طرح ملی سه شنبه های تکریم  به همت کانون فرهنگی و هنری شفا  روستای «بیک پولاد» از توابع شهرستان راز و جرگلان میزبان خانواده شهید «بیک مراد نورانی» از شهدای والامقام دفاع مقدس شد.

 

در این دیدار که با حضور مدیر ستاد هماهنگی کانون های مساجد خراسان شمالی و مهمان نوازی خانواده شهید مرادی انجام گرفت، از همسر شهید قدردانی شد.

 

عبدالحسین اسفندیاری، مدیر کانون فرهنگی و هنری شفا مسجد نبی اکرم (صلی الله علیه و آله وسلم) در این دیدار، شهید نورانی را یکی از شهدای تاثیرگذار این روستا معرفی کرد و گفت: این شهید بزرگوار  دوم آذرماه 1363 در حین عملیات در منطقه سردشت به شهادت رسید.

 

گفتنی است؛ طرح ملی «سه شنبه های تکریم» به مناسبت چهلمین سالگرد دفاع مقدس و با هدف شناسایی و تکریم خانواده معظم شهدا و ایثارگران و  نیز الگو سازی برای جوانان و نوجوانان، در قالب تکریم چهره های ماندگار، نخبگان و نوجوانان ممتاز و ... در عرصه های فرهنگی و هنری، اجتماعی، دینی و علمی محله و نیز تقویت سرمایه های اجتماعی، الگوسازی برای نمازگزاران با رویکرد تربیتی و اصلاح سبک زندگی، شبکه‌سازی و جریان‌سازی در عرصه‌های فرهنگی و ارتقاء فرهنگ عمومی محله، رونق‌بخشی به نماز جماعت تدوین و اجرا می شود.

 

 

کد خبر 967249

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha