آیین تجلیل از تعاونی های برتر در زاهدان برگزار می شود

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی سیستان و بلوچستان با بیان اینکه۲ هزار و ۳۸۴ تعاونی در سیستان و بلوچستان فعالیت دارند، گفت: به مناسبت هفته تعاون، آیین تجلیل از تعاونی های برتر در زاهدان برگزار می شود.

«مهرداد جهاندیده» در گفتگو با خبرنگار شبستان بیان داشت: فردا، در اولین روز از هفته تعاون،  آیین تجلیل از تعاونی های برتر سیستان و بلوچستان در زاهدان برگزار می شود.

 

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی سیستان و بلوچستان ادامه داد: در این مراسم 13 تعاونی برتر استان مورد تجلیل قرار می گیرند و نیز 3 تعاونی شایسته تقدیر می شوند.

 

جهاندیده یادآور شد: همچنین فردا همزمان با افتتاح بیش از 3 هزار تعاونی از طریق ویدیو کنفرانس از سوی رئیس جمهور، 4 تعاونی در سیستان و بلوچستان مورد بهره برداری قرار می گیرند.

 

وی افزود: اتحادیه تعاونی های مرغداران در سراوان، اتحادیه تعاونی های بانوان در سراوان، شرکت تعاونی تولیدی و توزیعی میراث گل تاک سراوان، تعاونی 6562 سبزین دار ایرانشهر، تعاونی های هستند که افتتاح و به بهره برداری می رسند.

 

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی با اشاره به اینکه 5 هزار و 65 تعاونی با 21 رشته در سیستان و بلوچستان مجوز فعالیت دارند که از این آمار 2 هزار و 384 تعاونی فعال هستند.

 

جهاندیده گفت: تعاونی های فعال در سیستان و بلوچستان  یک میلیون و 878 هزار و 4 نفر عضو دارند که زمینه اشتغال 44 هزار و 10 نفر را فراهم کرده اند.

 

وی افزود: تجدید میثاق با شهدا و  ارائه گزارش عملکرد تعاونی ها به مردم از طریق صدا و سیمای سیستان و بلوچستان از ویژه برنامه های هفته تعاون است.

  

 

کد خبر 967306

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha