بازآفرینی به مقوله مسکن و اقتصاد خانوار کمک می کند

حیدری با بیان این که شورا در سال آخر کاری خود بازآفرینی را محور اساسی کار خود قرار می دهد، گفت: برای اصلاح بافت‌ها و بازآفرینی محلات هیچ راهی غیر از حضور خود مردم وجود ندارد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از مشهد، «محمدرضا حیدری» امروز (12 شهریور) در جلسه شورای شهرداران مناطق با موضوع دستورالعمل مشوق‌های بازآفرینی، گفت: برای اصلاح بافت‌ها و بازآفرینی محلات هیچ راهی غیر از حضور خود مردم وجود ندارد؛ وگرنه بافت ناکارآمد و آسیب زا می ماند لذا این مهم ماموریت شهرداری است؛ همه تلاش‌های ما و رسالت اصلی حول مفهوم عدالت است.

 

رئیس شورای شهر مشهد افزود: متاسفانه به‌دلیل ضعف نظام برنامه‌ریزی و ساختارهای معیوب اقشار ضعیف به بافت‌های فرسوده رانده شده اند و وقتی راه حلی در خصوص اسکان آنها اندیشیده نشده است، خودشان برای مسکن خود راه حل جسته‌اند؛ از این رو ما رسالت داریم به داد ایشان برسیم؛ نباید در این باب روی موضوع درآمد مانور داد زیرا شعار توسعه عدالت محور شورا اقتضا می‌کند این مهم مسئله جدی مدیریت شهری باشد.

 

وی ادامه داد: شورا هرگونه حمایت و همراهی و مصوبه لازم را انجام داده و همچنان حمایت می‌کند اما در این حوزه مطالبه جدی دارد؛ این مهم را فراتر از وظایف ذاتی شهرداری ببینید؛ من به سهم خود از شهردارانی که ارتباط و تعامل بهتری با شهروندان دارند تشکر می‌کنم؛ مهم این است که حتی اگر کاری از دست ما برنمی آید با تکریم و احترام متقاضی را توجیه کنیم.

 

رئیس شورای شهر مشهد گفت: بازآفرینی به مقوله مسکن و اقتصاد خانوار کمک می کند؛ شورا در سال آخر کاری خود بازافرینی را محور اساسی کار خود قرار می دهد؛ اگر یک الگو ایجاد کنیم مردم ادامه راه را دنبال می کنند و این اتفاق ماندگار خواهد شد.

 

 

 

 

 

 

 

 

کد خبر 967357

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha