ابهام در لیست ۹۹ نفره شهرداری مشهد/از جذب حداکثری اصلاح طلبان تا ماندگاری نیروهای سفارشی

موسوی گفت:در حالی که شورای پنجم کم کم به انتهای مسیر کاری خود نزدیک می شود عدم تایید ۹۹ نفر از پرسنل فعلی شهرداری که با نامه دادستانی به حراست شهرداری آن هم با تاکید دوباره اعلام شده به جریان افتاده است.

«سید وحید موسوی» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در مشهد گفت:در حالی که شورای پنجم کم کم به انتهای مسیر کاری خود نزدیک می شود عدم تایید ۹۹ نفر از پرسنل فعلی شهرداری که با نامه دادستانی به حراست شهرداری آن هم با تاکید دوباره اعلام شده به جریان افتاده است، بخشی از این تعداد باید با کار چند ساله خود وداع کنند و به دنبال شغلی جدید بگردند و این مسئله در حالی ست که نام تعدادی از پرسنل قدیمی شهرداری مشهد هم در آن ذکر شده بود.

 

این فعال رسانه افزود:به گفته مسولین فعلی بخشی از این تعداد افرادی هستند که با حضور روابط عمومی سابق (اسماعیل زاده)پا به شهرداری گذاشته اند و عده ای هم با تفکرات معاون سابق شهردار و تعدادی هم سفارش شده اعضای شورا و عضو خانواده فلان معاون شهردار که بیش از ۴ دوره در شهرداری معاون بوده، در لیست ۹۹ نفره هستند.

 

وی ادامه داد:نکته قابل توجه اینجاست که در چند ماه گذشته تعدادی از این افراد پست های کلیدی تر داشتند که تحت عنوان عدم همکاری یا کارشناس ساده به حراست ابلاغ شده بود اما دوستان تشکیلاتی تعلل را پیشه کردند که می توان به پرچم دار این ماندگاری در شهرداری (مرتضی کرامت) اشاره کرد، کسی که قبل از این سابقه کار در پرونده اش یافت نشده بود اما ماندن در کنار اقتناعی را با هر شرایطی دوست دارد ولی نام او هم در لیست ۹۹ نفره با فونت ۷۴ جهت خداحافظی پست مدیریتی ذکر شده است.

 

موسوی اظهارکرد:اگر بخواهیم به صورت کاملا ساده ضرب تقسیمی در رابطه با ورود این افراد در ۳ سال گذشته عمر شورا انجام دهیم، متوجه خواهیم شد که بیش از ۷۰ درصد این لیست رئیس اداره با حقوق ۷ میلیون تومان و ۳۰ درصد دیگر هم کارشناسان مسئول با حقوق ۵ میلیون تومانی بودند که با ضریب احتمالات به نفع شهرداری به مبلغی بالغ بر ۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان می رسیم و این مبلغ به هیچ لحاظی منطقی نیست.

 

این فعال رسانه گفت:جذاب نیروی انسانی (زری جراح) را می گویم آنقدر با سفارش های دوستان پرسنل جذب کرد که یک اتوبوس شد، این رویداد ها زمانی در جریان بود که شورای شهر صدای مدیریت و شفافیتش گوش فلک را کر کرده بود. قطعا آیندگان از این رویداد ها در شورای پنجم یاد خواهند کرد.

کد خبر 967395

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha