برگزاری چهارمین مسابقه بزرگ «نقاشی محرم»

شجاعی گفت: چهارمین مسابقه بزرگ «نقاشی محرم» ویژه کودکان ۶ تا ۱۳ سال توسط موسسه «ترنم زیبای محبت» برگزار می شود.

«فرانک شجاعی» از برگزاری مسابقه بزرگ «نقاشی محرم» خبر داد و در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در شیراز گفت: چهارمین مسابقه بزرگ «نقاشی محرم» ویژه کودکان 6 تا 13 سال توسط موسسه «ترنم زیبای محبت» برگزار می شود.

مدیر موسسه «ترنم زیبای محبت» افزود: مهلت ارسال آثار تا 30 شهریور جاری است و نقاشی ها باید در کاغذ A4 درج شده و به شماره واتساپ 09179110114 ارسال شود.

 

 

وی اضافه کرد: موضوع این نقاشی ها شامل روز عاشورا، شهیدان کربلا و عزاداری ایام محرم است و شرکت کنندگان باید با گرفتن عکس یا اسکن از نقاشی خود به صورت فایل، آنها را به شماره واتس اپ دبیرخانه برگزاری مسابقه بزرگ «نقاشی محرم» ارسال کنند.

شجاعی تاکید کرد: تمامی علاقمندان در رده سنی اعلام شده در سراسر استان فارس می توانند با ارسال آثار خود در این مسابقه بزرگ شرکت کنند و پس از قرعه کشی به آثار منتخب، کارت هدیه اهدا خواهد شد.

وی با اشاره به بحران کرونا گفت: این مسابقه سال گذشته در 2 مرحله و به صورت حضوری برای شیراز و سایر نقاط کشور برگزار شد اما امسال به دلیل شیوع کرونا به صورت مجازی برگزار می شود و از اول ماه محرم تا کنون با استقبال فراوان و ارسال آثار متعددی همراه بوده است.

 

 

کد خبر 967457

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha