سازمان نظام پزشکی برای حل مشکل بیمه اصحاب رسانه آمادگی دارد

بیرجندی نژاد گفت:سازمان نظام پزشکی مشهد آمادگی دارد تا در قالب انعقاد تفاهم‌ نامه با بسیج رسانه بخشی از مشکل بیمه درمانی اصحاب رسانه را با ساماندهی ارائه خدمات درمانی با هزینه کمتر مرتفع سازد.

به گزارش خبرگزتاری شبستان از مشهد، «علی بیرجندی ‌نژاد» امروز ( ۱۳ شهریور) در دیدار با رئیس سازمان بسیج رسانه خراسان رضوی گفت: ما آمادگی داریم که اطلاعات موثق و علمی را در اختیار رسانه ها قرار دهیم تا اطلاعات غیرعلمی در این میان رنگ باخته و در نزد افکار عمومی بی اعتبار شوند.

 

رئیس سازمان نظام پزشکی مشهد به همجمه‌های ناروایی که طی سالیان اخیر پزشکان را تحت تاثیر قرار داده، اشاره کرد و گفت: امیدوارم که نگاه واقعی به جامعه پزشکی سرلوحه فعالیت رسانه‌ها قرار گیرد و رویکرد انعکاس واقعیات حرفه پزشکی محدود به دوران کرونا نباشد.

 

بیرجندی‌نژاد از مشکلات مالی مربوط به دو خانواده از شهدای مدافع سلامت مشهد خبر داد و گفت: تصور عامه این است که پزشکان همگی دارای زندگی توام با رفاه و به دور از دغدغه مسائل مالی هستند در حالیکه متاسفانه ما یک پزشک و عزیز دیگری از کادر بهداشت و درمان شهر را از دست داده ایم که خانواده‌اشان در تامین هزینه اجاره منزل با مشکل روبرو هستند.

 

وی گفت: اولویت اصلی هر پزشک درمان بیمار است سازمان نظام پزشکی مشهد آمادگی دارد تا در قالب انعقاد تفاهم‌نامه با بسیج رسانه بخشی از مشکل بیمه درمانی اصحاب رسانه را با ساماندهی ارائه خدمات درمانی با هزینه کمتر مرتفع سازد.

کد خبر 967629

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha