کتاب‌خوانی مدیران یکی از راه‌های ترویج فرهنگ کتاب‌خوانی در جامعه است

مدیرکل کتابخانه‌های استان هرمزگان یکی از راه های ترویج فرهنگ کتاب خوانی را اهل مطالعه بودن مدیران دانست و گفت: مسئولین و کارگزاران باید بدانند مردم در همه امور به آنان نیم نگاهی دارند و سبک و سیره آنان تاثیر فراوانی در سیره و سبک مردم دارد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بندرعباس، حجت الاسلام «محمد ذاکری» در نشست کتاب‌خوان ضمن تقدیر از حضور و استقبال فرمانداران از برگزاری فعالیتهای فرهنگی با محوریت ترویج فرهنگ کتابخوانی اظهار کرد: بدون تردید فرهنگ جایگاه خاصی در جامعه دارد و مهمترین و ارزشمندترین عنصر فرهنگ، کتاب است. کتاب نشانه پویایی، سرزندگی و بالندگی یک جامعه است و جامعه ای که با کتاب انس بیشتری داشته باشد، زنده‌تر، پویاتر و متمدن‌تر است.


وی ادامه داد: مطالعه و کتابخوانی، آثار و برکات زیادی در جامعه دارد و مسلمانان دارای دین، مذهب و انقلابی فرهنگی هستند و باید بیش از دیگران به فرهنگ و کتابخوانی ارج نهند و در راستای ترویج آن تلاش کنند.


حجت الاسلام و المسلمین ذاکری، یکی از راههای ترویج فرهنگ کتابخوانی را اهل مطالعه بودن مدیران و مسئولان کشوری دانست و افزود: مسئولین و کارگزاران باید بدانند مردم در همه امور به آنان نیم نگاهی دارند و سبک و سیره آنان تاثیر فراوانی در سیره و سبک مردم دارد.

کد خبر 967688

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha