مشارکت در ساخت عتبات تضمین کننده دنیا و آخرت است

مهدوی گفت: مشارکت در ساخت عتبات عالیات، تضمین ‌کننده خیر دنیا و آخرت است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از تالش، جلسه ستاد بازسازی عتبات عالیات شهرستان تالش امروز(پنجشنبه، ۱۳ شهریور) با حضور رییس ستاد بازسازی عتبات عالیات گیلان، ائمه جمعه، فرماندار، معاونین فرماندار، شهرداران، بخشداران، روسای شوراهای شهرهای تابعه و جمعی دیگر از مسئولین محلی در محل سالن اجتماعات فرمانداری این شهرستان برگزار شد.

 

«سید عیسی مهدوی» در این جلسه، اظهارکرد: مديون اهل بيت (ع) هستيم و پيشگامی مردم تالش در كارهای خير و خداپسندانه، افتخاری ماندگار است.

 

فرماندار تالش با بیان اینکه مشارکت در ساخت عتبات عالیات، تضمین ‌کننده خیر دنیا و آخرت است قفزود: توفیق مشارکت در بازسازی عتبات عالیات، از برکات انقلاب اسلامی است.

 

مهدوی بر اهمیت مسئله بازسازی عتبات عالیات تاکید کرد و گفت: استقبال مردم با توجه به علاقه مندی به اهل بیت عصمت و طهارت(ع) از بحث فعالیت در عتبات عالیات گسترده است.

 

*کمک بیش از ۸۹۳ میلیون ریالی مردم تالش به ستاد عتبات عالیات

«محمد امین زنجانی» نیز در این جلسه به ارائه گزارش عملکرد ستاد بازسازی عتبات عالیات تالش در سال ۹۸ پرداخت و افزود: سال گذشته مردم شهرستان تالش به منظور انجام فعالیت های عمرانی در حرمین شریفین ۸۹۳ میلیون و ۵۴۵ هزار ریال به ستاد بازسازی عتبات عالیات کمک کردند.

 

رییس ستاد بازسازی عتبات عالیات تالش با اشاره به اینکه همچنین سال گذشته ۱۲۳ پرونده جهت دریافت تسهیلات به بانک رسالت معرفی شد تا با دریافت تسهیلات کمکی به انجام فعالیت های عمرانی در حرمین شریفین شود،افزود: از این تعداد پرونده، ۱۰۳ متقاضی توانستند تسهیلاتی به ارزش یک میلیارد و ۴۰ میلیون ریال جهت کمک به عتبات عالیات دریافت کنند.

 

وی در ادامه به فعالیت های ستاد بازسازی عتبات عالیات تالش در اربعین سال گذشته اشاره کرد و گفت: ستاد بازسازی عتبات عالیات تالش ستاد معین آستارا در ایام اربعین سال گذشته بود و خدمات خوبی را به زائرین خارجی اربعین ارائه داد.

 

زنجانی با بیان اینکه مردم تالش همیشه در کارهای خیر و کمک به بازسازی عتبات عالیات پیشگام بوده اند، خاطرنشان کرد: مردم شهرستان تالش می توانند به منظور کمک به اجرای پروژه های عمرانی در عتبات عالیات کمک های نقدی خود را به شماره حساب ۰۱۰۵۲۲۰۳۴۴۰۰۳ و شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۱۸۹۹۹۷۶۴۶۲ نزد بانک ملی واریز کنند.

 

گفتنی است، همچنین در این جلسه مجید دوهندو، رییس ستاد بازسازی عتبات عالیات گیلان سخنانی را در خصوص دليل و نحوه تلاش بى وقفه براى ساخت حرمين شريفين ایراد کرد.

 

تجلیل از فعالین ستاد بازسازی عتبات عالیات شهرستان تالش از دیگر بخش های این جلسه بود.

کد خبر 967717

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha