بیش از ۶ هزار پرس غذای گرم بین نیازمندان صومعه‌سرا توزیع شد

آرمان گفت: در دهه نخست محرم بیش از ۶ هزار پرس غذای گرم بین نیازمندان صومعه‌سرا توزیع شد.

«جهانبخش آرمان» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از صومعه‌سرا اظهار کرد: ۴۰۰ پرس غذای گرم بین نیازمندان و اقشار آسیب‌پذیر در بخش تولمات توسط گروه جهادی حوزه بسیج شهدای دانش‌آموزی این بخش توزیع شد.

 

فرمانده سپاه ناحیه صومعه‌سرا افزود: در دهه نخست ماه محرم 6 هزار و 25 پرس غذای گرم توسط گروه‌های جهادی پایگاه‌های بسیج سپاه شهرستان پخت و در بین اقشار آسیب‌پذیر و نیازمند شهرستان توزیع شده است.

 

وی با بیان اینکه ارزش ریالی این کار خداپسندانه بالغ بر 72 میلیون تومان برآورد شده است گفت: پخت و توزیع غذا با رعایت نکات و پروتکل‌های بهداشتی بوده است.

 

آرمان با بیان اینکه کمک و یاری رساندن به نیازمندان سنت حسنه رایج بین مردم است که در این شهرستان به خوبی در حال انجام است تصریح کرد: پس از گستردگی و انتشار ویروس کرونا در کشور به دستور مقام معظم رهبری برای حمایت از خانواده‌های نیازمند و با توجه به ابلاغیات سازمان بسیج، طرح شناسایی نیازمندان واقعی در شهرستان کلید خورد.

 

فرمانده سپاه ناحیه صومعه‌سرا با اشاره به اینکه وقتی همه نهادها در کنار هم متحد باشند می‌توان بر مشکلات غلبه کرد خاطرنشان کرد: سپاه پاسداران در عرصه خدمت رسانی به مردم کوتاهی نخواهد کرد و این کمک‌های مومنانه ادامه خواهد داشت.

کد خبر 967764

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha