آموزش و پرورش مسئله حاکمیتی است که دولت باید نقش آفرینی کند

آیت الله حسینی همدانی با اشاره به اهمیت نقش و جایگاه حاکمیتی دولت در بحث آموزش و پرورش گفت: سند ۲۰۳۰ خدعه و حیله هایی است که آموزش و پرورش را هدف قرار داده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از البرز، « آیت الله سیدمحمدمهدی حسینی همدانی» در خطبه مکتوب مجازی جمعه 14 شهریور با توصیه خود و دیگران به رعایت تقوای الهی گفت: چرا زمانی که می توان با برنامه ریزی و رعایت فاصله گذاری اجتماعی همچون شب های قدر ماه رمضان و ایام محرم برپا کرد، اجازه برپایی نماز جمعه داده نمی شود؟!

نماینده ولی فقیه در البرز افزود: فشار بر تعطیلی مراکز ارتباط با خدا سوء استفاده از معرفت حسن رفتار و اطاعت پذیری اهل ایمان است.

به گفته خطیب نماز جمعه کرج، تصور می شود جریانی نفوذی بنا دارد که مردم را از اعتقادها و مناسک هایشان دور کند و همه این ها به بهانه یک ویروس منحوس است.

وی توضیح داد: تذکرات رهبرمعظم انقلاب نسبت به جایگاه آموزش و پرورش و نقش آن همچنین نقش سازنده معلمان حائز اهمیت است.

استاد اخلاق و حوزه مطرح کرد: آموزش و پرورش یکی از ارکانی است که باید در نظام جامعه اسلامی مورد توجه ویژه قرار گیرد و مبتنی بر آن سند 2030 یکی از خدعه ها و حیله هایی است که آموزش و پرورش را هدف قرار داده است.

براندازی از طریق نفوذ در سیستم آموزشی راهبرد تفکر لیبرالیسم است

وی توضیح داد: ضروری است پیگیری اجرای سند 2030 در مدارس و نظام آموزش و پرورش مورد بررسی قرار گیرد که نتیجه این طرح قبضه کردن آموزش و پرورش توسط جریان روشنفکر و غرب زده است.

امام جمعه کرج اظهار کرد: خصوصی سازی آموزش و پرورش کار اشتباه و بیهوده است و حاکمیت باید نسبت به این نکه که نظریه پردازان دولت اظهار می کنند که دوره آموزش و پرورش ایدئولوژیک به پایان رسیده است هوشیار باشند که ریشه آن معلوم است.

رئیس شورای انقلاب فرهنگی در البرز مطرح کرد: براندازی از طریق نفوذ در سیستم آموزشی راهبردی است که تفکر لیبرالیسم آن را دیکته می کند.

نکته استانی؛ به دروغ گو رأی ندهید

نماینده ولی فقیه در البرز در بخش نکته استانی خطبه نماز جمعه 14 شهریور گفت: نکته استانی مورد توجه با توجه به برپایی دور دوم انتخابات در البرز این است که به دروغ گو رأی ندهید.

وی با اشاره به اینکه از هیچ کس حمایت نکرده و نمی کنم توضیح داد: در انتخابات حضور حداکثری به معنی حمایت از آرمان نظام اسلامی است.

امام جمعه کرج مطرح کرد: همچون دوره های گذشته از هیچ کاندیدای انتخاباتی حمایت نمی کنم و اگر کسانی یا جریانی فردی را به من نسبت دهد من تکذیب می کنم.

وی توضیح داد: در انتخابات مردم متوجه انتخاب اصلح باشند و کسی را انتخاب کنند که صلاحیت های رفتاری و علمی برای نمایندگی مردم استان البرز را داشته باشد.

کد خبر 967843

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha