زنگ آغاز سال تحصیلی جدید در ایلام نواخته شد

زنگ آغاز سال تحصیلی جدید صبح امروز(۱۵ شهریور) در شهر ایلام همزمان با سراسر کشور در دبستان پسرانه دهخدا این شهر با حضور مسئولان فرهنگی و اجرایی نواخته شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در ایلام،  این مراسم با حضور نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام، جمعی از مسئولان و دانش آموزان برگزار شد.


امسال به دلیل فراگیری کرونا ویروس، شرایط ویژه‌ای برای بازگشایی مدارس به وجود آمده و سال تحصیلی جدید زودتر از موعد مقرر (یکم مهر ماه) آغاز شد.


بر اساس شیوه نامه بازگشایی مدارس در سال تحصیلی (۱۴۰۰-۱۳۹۹) آموزش‌ها در مدارس به وضعیت مناطق از نظر شیوع بیماری کرونا ویروس بستگی دارد. 


بر این اساس آموزش در مناطق قرمز به صورت غیر حضوری و مجازی، در مناطق هشدار بر اساس شرایط موجود به صورت مجازی و حضوری و در مناطق سفید نیز به صورت حضوری خواهد بود.


بنابر اعلام دانشگاه علوم پزشکی در استان ایلام ۲ شهرستان ایوان و دره شهر در وضعیت قرمز، ۴ شهرستان ایلام، آبدانان، دهلران و مهران وضعیت هشدار (نارنجی)، ۲ شهرستان چرداول و سیروان زرد و ۲ شهرستان هلیلان و ملکشاهی در وضعیت سفید بیماری کرونا ویروس قرار دارند.


بر اساس اعلام اداره کل آموزش و پرورش استان ایلام در سال تحصیلی(۱۴۰۰-۱۳۹۹) نزدیک به ۱۲۰ هزار دانش آموز در مقاطع مختلف تحصیلی در استان ایلام  سال تحصیلی جدید را اغاز می کنند.

کد خبر 967905

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha