تعداد مصدومان حادثه انفجار گاز کلر در چرداول به ۲۳۲ نفر رسید

فرماندار چرداول با بیان اینکه تعداد مصدومان حادثه انفجار گاز کلر در چرداول به ۲۳۲ نفر رسیده است، گفت: ۲۰ نفر از این تعداد در بیمارستان امام علی(ع) سرابله بستری هستند.

«الیاس فتاحی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان  در ایلام اظهار کرد: حادثه انفجار کپسول گاز کلر در روستای زنجیره علیا از توابع شهرستان چرداول ناشی از بی احتیاطی و سهل انگاری راننده تریلر حمل کننده کپسول بوده که خوشبختانه تاکنون هیچ گونه تلفات جانی از این حادثه گزارش نشده است.

 

وی گفت: تاکنون بر اثر انفجار کپسول گاز کلر در روستای زنجیره علیا که دیروز رخ داده ۲۳۲ نفر دچار مسمومیت شده‌اند.

 

فتاحی با اشاره به اینکه ۲۰ نفر از این تعداد در سرابله بستری هستند و ۹۲ نفر به مراکز درمانی شهر ایلام اعزام شده است، افزود: ۱۲۰ نفر نیز پس از درمان ترخیص شده‌اند.

 

ورود بازرسی کل استان ایلام به موضوع حادثه انتشار گاز کلر در روستای زنجیره علیا 

همچنین در پی بروز انتشاز گاز کلر که از طریق انفجار کپسول های بارگیری شده در یک کامیون در روستای زنجیره،  «عیسی هواسی» بازرس کل استان ایلام به همراه هیئت کارشناسی این دستگاه نظارتی ضمن بازدیداز محل انفجار نحوه امداد رسانی به مصدومین  و وضعیت خدمت رسانی دستگاه ها را مورد ارزیابی قرار داد.

 

 بازرس کل استان یادآور شد: با توجه به الزامات قانونی و رعایت نکات ایمنی در حمل اینگونه مواد، تمامی قصور ها و تقصیرات احتمالی در بروز حادثه درحال بررسی وضمن برخورد قانونی با مسببین گزارش مربوط پس از  بررسی های نهایی به مراجع ذیربط ارسال خواهد شد.

کد خبر 967925

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha