۲۵۰ بسته معیشتی ویژه محرومان در عباس آباد آران و بیدگل توزیع شد

عضو هیئت امنای شورایاری و قرارگاه اجتماعی محله عباس آباد آران و بیدگل از تهیه و توزیع ۲۵۰ بسته معیشتی همزمان با ایام سوگواری شهادت امام حسین(ع) در این شهرستان خبر داد.

«سلمان صادقی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در آران و بیدگل گفت: همزمان با ایام سوگواری شهادت امام حسین(ع) و یاران باوفایش ۲۵۰ بسته معیشتی با مشارکت حوزه مقاومت بسیج یکم امیرالمؤمنین علی (ع) و شورایاری و قرارگاه اجتماعی محله عباس آباد جهت تقدیم به افراد کم درآمد، بانوان سرپرست خانوار، و اقشار آسیب پذیر تهیه شد.

 

عضو هیئت امنای شورایاری و قرارگاه اجتماعی محله عباس آباد آران و بیدگل افزود: این طرح در راستای لبیک به ندای رهبری و تحقق شعار «کمک ها مومنانه» با هدف ارائه خدمات حمایتی-رفاهی در سطح محله عباس آباد اجرا شد.

 

صادقی افزود: در قالب این طرح، ۲۵۰ قطعه مرغ از سوی نهادهای اجتماعی محله عباس آباد شامل مسجد امام زمان(عج)، مسجد محمد رسول الله، مسجد امام هادی، مسجد لیله القدر، مدرسه شهیدان شبانپور و دبیرستان شهید بهشتی در بین نیازمندان توزیع شد.

 

محله عباس آباد شهرستان آران و بیدگل به عنوان نخستین و تنها محله است که پروژه شورایاری و مدیریت محله را در سطح استان اصفهان با همکاری شهرداری و حوزه مقاومت بسیج یکم امیرالمومنین علی (ع) کلید زده است

کد خبر 968173

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha