ثبت نام ۹۱۸ هیئت مذهبی گیلان در سامانه بیرق

حجت الاسلام مهدوی از ثبت نام ۹۱۸ هیئت مذهبی استان گیلان در سامانه بیرق خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از رشت، حجت الاسلام «سعید مهدوی» امروز(یک شنبه،۱۶ شهریور)در جمع خبرنگاران ضمن قدردانی از هیئت های مذهبی در راستای رعایت پروتکل های بهداشتی اظهارکرد: هیئت های عزاداری در دهه نخست محرم در رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی کمال دقت را داشتند که از این قشر تشکر و قدردانی دارم.
 
 
مدیرکل تبلیغات اسلامی گیلان با بیان اینکه ۹۱۸ هیئت مذهبی گیلان در سامانه بیرق ثبت نام کرده اند گفت: عزاداری های امسال متفاوت تر از سال های گذشته به دلیل وضعیت قرمز گیلان در شیوع کرونا ویروس برگزار شد. 
 
 
وی ادامه داد: بیماری کرونا ویروس همچنان در گیلان وجود دارد و همگان بایستی به هشدارهای ستاد مقابله با کرونا توجه کنند‌.
 
 
مهدوی خاطرنشان کرد: این اداره کل برای مقابله با ویروس کرونا در برگزاری جلسات عزاداری هیئت‌های مذهبی همکاری‌های لازم را با ستاد استانی مقابله با کرونا در دهه اول محرم انجام داده است.
 
 
مدیرکل تبلیغات اسلامی گیلان به برگزاری مراسم‌های عزاداری در دهه‌های دوم و سوم محرم اشاره و تصریح کرد: هیئت‌های عزاداری مانند دهه اول ماه محرم، دستورالعمل‌های بهداشتی را رعایت کنند تا شاهد مشکلی برای مردم نباشیم.
 
 
*توزیع ۳۲ هزار ماسک میان هیئت‌های مذهبی گیلان

مهدوی با بیان اینکه بیش از ۳۲ هزار عدد ماسک در دهه اول محرم میان هیئت‌های مذهبی استان توزیع شده است، گفت: هیئت‌های عزاداری در دهه دوم مانند دهه اول ماه محرم، دستورالعمل‌های بهداشتی را رعایت کنند تا شاهد مشکلی برای مردم نباشیم.

 

وی با تاکید بر اینکه ۵۰۰ مبلّغ و مبلّغه به مساجد و هیئت‌های مذهبی سراسر استان اعزام شدند، خاطرنشان کرد: این اداره کل برای مقابله با ویروس کرونا در برگزاری جلسات عزاداری همکاری‌های لازم را با ستاد استانی مقابله با کرونا در دهه اول محرم انجام داده است.

 

مهدوی تصریح کرد: جلسات مختلفی قبل از شروع ماه محرم با هیئت‌های مذهبی، مسئولان هیئت‌های سیار، زنجیرزنی ثابت، مسئولان برگزاری روضه‌های خانگی و بانوان فرهیخته استان در خصوص چگونگی برگزاری و رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی برگزار شده است.

کد خبر 968354

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha