۱۴۰ هزار پرس غذای گرم در راستای طرح اطعام حسینی  بین نیازمندان توزیع شد

اهرابی با بیان اینکه همزمان با ایام محرم و صفر، در راستای اجرای طرح اطعام حسینی، تا کنون حدود ۱۴۰ هزار پرس غذای گرم طبخ و بین نیازمندان توزیع شده است، گفت: در طرح احسان حسینی نیز تا کنون بیش از۱۲هزار بسته معیشتی بین نیازمندان توزیع شده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از رشت، «عباس اهرابی» امروز(یکشنبه،۱۶ شهریور) در جمع خبرنگاران از اجرای طرح اطعام حسینی همزمان با ماه محرم و صفر بین مددجویان کمیته امداد خبر داد وگفت: طرح اطعام حسینی در ادامه اجرای مرحله دوم رزمایش ایران همدل انجام می شود.



مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره)گیلان افزود: تا کنون حدود ۱۴۰ هزار پرس غذای گرم در ۷۲ آشپزخانه مجری این طرح طبخ و بین نیازمندان سراسر استان توزیع شده است.



وی اذعان کرد: تا کنون بالغ بر۲۶ میلیارد و ۸۰۰ میلیون ریال از طریق جذب مشارکت های مردمی صرف این طرح شده است.

 


اهرابی با بیان اینکه برای اجرای این طرح از ظرفیت های مراکز نیکوکاری، خیریه‌های معتبر، مساجد و گروه‌های جهادی بهره می گیریم، خاطر نشان کرد: بخاطر رعایت پروتکل های بهداشتی و عدم تجمع مددجویان، غذاهای آماده شده، توسط همکاران این اداره درب منازل نیازمندان توزیع می شود.



وی در ادامه به اجرای طرح احسان حسینی با محوریت توزیع بسته های معیشتی بین نیازمندان اشاره کرد و گفت: تا کنون بیش از ۱۲ هزار بسته معیشتی به ارزش بالغ بر ۱۵میلیارد ریال بین نیازمندان توزیع شده است.



گفتنی است، مردم خیّر گیلان می توانند با ارسال کد دستوری #۱۴* در این امر خداپسندانه مشارکت کنند.

کد خبر 968592

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha