پیاده سازی تفکر جهادی رزمندگان دوران دفاع مقدس در مدیریت کلان و خرد جامعه اثرگذار است

آیت الله حسینی همدانی ویژگی های منزلتی و رفتاری رزمندگان دوران دفاع مقدس را برگرفته از شعائر دینی و الهی خواند و گفت: پیاده سازی تفکر جهادی رزمندگان دوران دفاع مقدس در مدیریت کلان و خرد جامعه اثرگذار است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از البرز، « آیت الله سیدمحمدمهدی حسینی همدانی» طی نشست شورای استانی گرامیداشت چهلمین سالگرد هفته دفاع مقدس که یکشنبه 16 شهریور در استانداری البرز برگزار شد گفت: هشت سال دوران دفاع مقدس یادآوری ظهور ارزش های والای معرفتی و بصیرتی است که جریان انقلاب اسلامی به وقوع پیوست.

 

نماینده ولی فقیه در البرز افزود: ویژگی های منزلتی و رفتاری رزمندگان دوران دفاع مقدس در جریان نبرد طی هشت سال برگرفته از نمادهای معرفتی اهل بیت(ع) است.

 

وی توضیح داد: سرمایه و گنجینه ارزشمند معرفتی و بصیرتی وجودی و شخصیتی رزمندگان در عرصه فرهنگی و اجتماعی برای متولیان امر کمبودی را باقی نگذاشته است.

 

به گفته استاد حوزه و اخلاق تفکر جهادی رزمندگان 8 سال دوران دفاع مقدس در مدیریت کلان و خرد جامعه کارساز است و می تواند در جهت رفع مشکلات زندگی مردم موثر تلقی شود.

 

آیت الله حسینی همدانی مطرح کرد: قیام امام حسین(ع) با هدف حفظ ارزش های اسلامی انجام شد و این درحالی بود که کفار پس از رحلت رسول اکرم تمام سعی و اهتمام خود را برای انحراف جریان دین در نظر داشتند.

 

رئیس شورای عالی انقلاب فرهنگی استان البرز مطرح کرد: ایجاد فرصت و زمینه تفکر جهادی برای جوانان و نوجوانان یکی از راهکارهای اساسی در جهت رشد فکری و معرفتی آنان است.

 

نماینده رهبرمعظم انقلاب اسلامی در البرز خاطرنشان کرد: ساخت کلیپ های اثرگذار فرهنگی، فضاسازی محیطی و برپایی و ساخت المان های مرتبط با فرهنگ ایثار و شهادت زمینه ایجاد فرصت تفکر جهادی است.

 

 

کد خبر 968609

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha