پروژه سد فينسك فعلاً متوقف شود

سعادتی گفت: پروژه سد فينسك به حوزه‌های آبريز زيادی لطمه می‌زند و تقاضا داريم فعلاً متوقف شود و در مطالعات آن بازنگری شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شهرستان ساری، «مهدی سعادتی» عصر امروز(یکشنبه) در بازدید از پروژه‌های شهرستان بابل اظهار کرد: پروژه سد فينسک باوجود اينكه تعداد زيادی از كارشناسان آن را رد کرده‌اند و به حوزه‌های آبريز زيادی لطمه می‌زند، همچنان در استان سمنان در دست اجراست كه تقاضا داريم فعلاً متوقف شود و در مطالعات آن بازنگری شود.

 

نماینده مردم بابل در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: با توجه به حساسیت استان مازندران لازم است خدمات ملی نسبت به حوزه انتخابیه صورت دهیم اما به علت عدم دارا بودن بودجه به صورت خاص و صرفا استانی مشکلاتی وجود دارد که باید برطرف شود.

 

وی تصریح کرد: موضوع پسماند زباله در مازندران و بابل بسیار حاد شده و همکاری همه مسئولان دستگاه‌های مربوطه را می‌طلبد تا برطرف شود.

 

این مسئول بر لزوم توجه ویژه به مناطق محروم و غیر برخوردار از نعمت آب و برق در مازندران تاکید کرد و افزود: وزارتخانه‌های کشاورزی و صنعت به وظایفشان در امر محصولات کشاورزی درست عمل کنند.

 

سعادتی خواستار حمایت دولت از کشاورزان و شالیکاران شد و ادامه داد: مشکل قیمت بالای کود و نهاده‌های دامی و واردات برنج باید هرچه زودتر حل شود.

 

رئیس مجمع نمایندگان مازندران با اشاره به اینکه خدمت به مردم و محرومان و تلاش برای رفع مشکلات جامعه باید اولویت همه مسئولان باشد،‌ گفت: مدیران مازندران با رصد میدانی به دنبال حل مشکلات مردم باشند.

 

 

 

کد خبر 968641

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha