واقعیت تاریخی مسجدالاقصی با حملات اشغالگران تغییر نخواهد کرد

هیئت های اسلامی فلسطین در بیانیه ای مشترک تاکید کردند: حمله صهیونیست ها به مسجدالاقصی واقعیت تاریخی این مکان را تغییر نخواهد داد.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از «اخبار الیوم»، هیئت های اسلامی فلسطین با صدور بیانیه ای مشترک، حمله نظامیان رژیم صهیونیستی به مسجدالاقصی را محکوم کردند.

 

هیئت های اسلامی فلسطین اعلام کردند: تلاش اجباری اشغالگران برای تغییر واقعیت تاریخی و دینی مسجدالاقصی نه امروز و نه فردا ثمری نخواهد داشت.

 

شورای اوقاف و امور و مقدسات اسلامی، هیئت عالی اسلامی، دار الافتاء فلسطین و اداره اوقاف قدس و امور مسجدالاقصی در بیانیه ای مشترک اقدام اشغالگران در نصب بلندگو نزدیک مناره باب الغوانمه و حیاط الغزالی در مسجدالاقصی را محکوم کرده و این اقدام را مورد پیگیرد قرار می دهند.

 

در این بیانیه آمده است: از دیگر اقدامات اشغالگران، نصب پله در ورودی مناره باب الاسباط است که با وجود مخالفت اوقاف دست به این اقدام زده اند.

 

هیئت های اسلامی قدس از «ملک عبدالله دوم» پادشاه اردن خواست با دخالت فوری خود جلوی سیاست های اشغالگری رژیم صهیونیستی را بگیرند.

 

رژیم صهیونیستی با حملات مکرر به مسجدالاقصی و بازداشت نگهبانان مسجدالاقصی قصد سیطره بر مکان مقدس فلسطینی ها را دارد.

 

روز شنبه (15 شهریور ماه) نظامیان رژیم صهیونیستی سه نفر از نگهبانان مسجدالاقصی را به دلیل اینکه مانع اقدامات صهیونیست ها شده بودند، بازداشت کردند.

کد خبر 968719

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha