جلسه كارگروه گندم ، آرد و نان شهرستان ورامین برگزار شد

جلسه كارگروه گندم ، آرد و نان شهرستان ورامین با حضور اعضاء برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شهرستان­های تهران،جلسه کارگروه گندم، آرد و نان شهرستان صبح امروز با ریاست ارجستانی نماینده فرمانداری و  حضور اکثریت اعضاء در سالن جلسات اداره صمت ورامین برگزار گردید.

در ابتدای جلسه ارجستانی نماینده  فرمانداری در جلسه گفت : با تشکیل این جلسات علاوه برنظارت  نانوایی‌هاو درخواستها ، کیفیت نان و آرد  مورد بررسی قرار میگیرد وامیدواریم در آینده شاهد رضایت عمومی بیشتر مردم  باشیم.
در ادامه ارجستانی خواستار نظارت جدی و انجام بازرسی های مستمر اعضای کارگروه از نانوائی های سطح شهرستان شد و افزود: بازرسان بخش های متولی روزانه از نانوایی‌ها بازدید نمایند و تمام نکات ضروری و لازم  از سوی نانوایان اعم از رعایت دستورالعمل های بهداشتی ، کیفیت نان ، نصب نرخ مصوب و کمیت را رصد نمایند .
 وی با توجه به دستورالعمل های ارسالی از سوی استانداری و سازمان صنعت ، معدن وتجارت استان تهران و همچنین مکاتبات انجام شده بر ممنوعیت احداث هر گونه نانوایی جدید تاکید و در جهت برطرف نمودن مشکلات واحدهای صنفی نانوایی  تعامل و اهتمام جدی اعضاء کارگروه را خواستار شد .
در ادامه جلسه مسئول بهداشت محیط شهرستان نیز در خصوص نظارت بر بهداشت فردی و محیطی فعالیت نانوایی ها با توجه به شیوع ویروس کرونا گزارشی ارائه نمود .
در ادامه نیز درخواست های متقاضیان در جهت تغییرات در نوع پخت ، افزایش و کاهش میزان سهمیه آرد دریافتی ، کیفیت نان و آرد و … مورد بررسی قرار گرفت و در پایان پس از بحث و تبادل نظر بین اعضاء کارگروه تصمیماتی در قالب مصوبات اتخاذ گردید .

کد خبر 968884

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha