عملیات اجرایی احداث میدان و ساماندهی ورودی شهر شوسف آغاز شد

فرماندار نهبندان از احداث میدان و ساماندهی ورودی شهر شوسف خبر داد و گفت: احداث این میدان مصوبه شورای ترافیک استان را اخذ و کار عملیاتی آن شروع شده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بیرجند، «مجید بیکی» در شورای ترافیک این شهرستان اظهار کرد: یکی از مهمترین جلسات به لحاظ خروجی مباحث، شورای ترافیک است؛ چرا که جلوگیری از هرگونه خسارت جانی و مالی موضوعی است که در این شورا در دستور کار است.

 

وی با بیان اینکه تلاش همه دست اندرکاران این است تا زندگی مردم در جاده های اصلی و روستایی ایمن تر و جان مردم حفظ شود، گفت: سال گذشته اقدامات خوبی در بحث شورای ترافیک انجام و با پیگیری های لازم، بخشی از مشکلات سنوات گذشته کاهش یافت.

 

بیکی با اشاره به اینکه اقدامات شورای ترافیک در حوزه شهری نهبندان نمود لازم را دارد، گفت: اما در جاده های بین شهری در ابتدای سال شاهد چند فقره تصادف از نوع واژگونی بوده ایم که متاسفانه فوتی داشت.

 

وی تصریح کرد: در خصوص احداث باند دوم اقدامات خوبی در دستور کار است بطوری که تمام قطعات محور بیرجند تا سربیشه و سربیشه تا بیرجند تعیین تکلیف شده و در چند ماه آینده هم بخشی از باند دوم زیر بار ترافیک و آماده افتتاح خواهد شد.

 

فرماندار نهبندان اقدامات راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان نهنبدان در چند ماه گذشته را ملموس و مناسب عنوان کرد و افزود: مرمت جاده های روستایی و خاکی از مطالبات جدی مردم در سال جاری است که باید اجرا شود.

 

بیکی از تعویض چهار هزار تابلوی راهنمایی و رانندگی و علائم هشدار دهنده در سطح مسیرهای شهرستان نهبندان خبر داد و گفت: روشنایی مسجد امام خمینی (ره) نیز انجام شد و نقطه استراحتگاهی مناسبی برای مسافران ایجاد شده است.

 

وی با اشاره به پیگیری های صورت گرفته در جهت افزایش مجتمع های رفاهی در مسیر نهنبدان تا سربیشه، گفت: یک مجتمع رفاهی در محدوده مزار سیدعلی نهبندان در آستانه بهره برداری است و همچنین عملیات اجرایی یک مجتمع در ابتدای ورودی روستای قائم آباد آغاز شده است.

 

فرماندار نهبندان از احداث میدان و ساماندهی ورودی شهر شوسف خبر داد و بیان کرد: احداث این میدان مصوبه شورای ترافیک استان را اخذ و کار عملیاتی آن شروع شده است لذا در صدد تسریع عملیات اجرایی این میدان کار هستیم، همچنین ارتقاء پارک شهرداری در قالب مجتمع رفاهی پیگیری می شود.

 

بیکی از فعال سازی دوربین های هوشمند کنترل سرعت در نهنبدان خبر داد و گفت: دوربین های محور بیرجند-نهبندان برای ثبت میانگین و سرعت لحظه ای فعال اند.

کد خبر 969098

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha