۱۳۱۵ نفر داوطلب آزمون استخدامی تأمین اجتماعی سمنان هستند

اکرم از ثبت نام درمجموع یک هزار و ۳۱۵ نفر داوطلب آزمون استخدامی تأمین اجتماعی در استان سمنان خبردادو گفت: ۸۰۶ نفر از این داوطلبان زن ومابقی مرد هستند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از سمنان، سید «مجتبی اکرم » در گفتگو با خبرنگاران با اشاره به برگزاری  آزمون استخدامی سازمان تأمین اجتماعی در استان سمنان همزمان با سراسر کشور در  روز ۲۱ شهریورماه سال جاری گفت: یک هزار و ۳۱۵ نفر داوطلب آزمون استخدامی این سازمان در استان سمنان در مقطع کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری به رقابت می‌پردازند.

 

مدیر درمان تأمین اجتماعی استان سمنان درخصوص  محدودیت‌های موجود برای برگزاری این آزمون  با توجه به شیوع کرونا افزود: حفظ سلامت داوطلبان و کادر اجرای آزمون از مهمترین دغدغه‌های این سازمان است.

 

وی با اشاره به تمهیدات ویژه تأمین اجتماعی سمنان برای برگزاری آزمون استخدامی اظهار کرد: ورود داوطلبان بدون ماسک و دستکش به محل برگزاری آزمون ممنوع است و اهدای پک‌های بهداشتی و ضدعفونی محل برگزاری آزمون در دستور کار قرار دارد.

 

اکرم با بیان اینکه داوطلبان از امروز می‌توانند کارت ورود به جلسه خود را از سایت سازمان سنجش دریافت کنند گفت: داوطلبان همچنین باید نسبت به تکمیل فرم خود اظهاری در سامانه خود اظهاری بیماری کرونا اقدام کنند.

کد خبر 969224

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha