دیدار و تکریم از خانواده طلبه شهید موسی مظفری

ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد در «طرح سه شنبه های تکریم» این هفته از خانواده طلبه شهید موسی مظفری، از اهالی شهرستان علی آباد کتول دیدار و تکریم کرد.

خبرگزاری شبستان- گرگان؛ ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد در «طرح سه شنبه های تکریم» این هفته به سراغ خانواده طلبه شهید موسی مظفری، از اهالی شهرستان علی آباد کتول رفت.

 

 

شهرستان علی آباد ۴۵۷ شهید تقدیم انقلاب اسلامی کرده است که از این شهدا تعداد 22 شهید گمنام، ۳۰ شهید مفقودالاثر، ۱۲ شهید هنرمند، 9 شهید روحانی، 7 شهید سردار و دو شهید مدافع حرم هستند.

 

 

شهید مظفری در سال ۱۳۶۰ در منطقه گیلانغرب به شهادت رسیده است و از نیروهای ارتش بود.

 

 

در این دیدار که امام جمعه شهرستان حجت الاسلام و المسلمین سیدعلی مهدی نژاد به همراه مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان و مدیر بنیاد شهید شهرستان و مدیر اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان حضور داشتند امام جمعه شروع به صحبت کردند و از محاسن شهادت از منظر دین سخنانی را ایراد کردند.

 

فضای بسیار صمیمی و خوبی در منزل شهید حاکم بود، خانه ای محقق اما باصفا که مادرشهید اگرچه کسالت داشتند اما با روحیه بسیار خوبی از مهمانان دعوت و پذیرایی کردند.

 

 

پدر شهید موسی مظفری که خودشان از روحانیون مبارز انقلاب بودند به رحمت خدا رفته بودند.

 

مادر شهید مظفری در سخنانی کوتاه از روحیات فرزندش تعریف می کرد، شهید مظفری را فردی کتوم، محجوب و با روحیه توصیف کردند به گونه ای که همه فعالیت هایش را برای خداوند و با اخلاص انجام می داد.

 

 

در پایان این دیدار نیز ضمن دعا و قرائت فاتحه برای روح شهید و منسوبینش، مادر شهید به وسیله قرآن و لوح تقدیر توسط امام جمعه و مسئولان شهر مورد تجلیل قرار گرفت.

 

کد خبر 969379

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha