سه شنبه های تکریم انتقال دهنده فرهنگ ایثار و شهادت به نسل جدید است

مجید خوبی زاده گفت: یکی از راه های حفظ و انتقال فرهنگ ایثار و شهادت به نسل جدید، تجلیل و تکریم خانواده های معظم شهدا است که این مهم در طرح ملی سه شنبه های تکریم دنبال می شود.

«مجید خوبی زاده» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از کرمان جنوب، گفت: یکی از راه های حفظ و انتقال فرهنگ ایثار و شهادت به نسل جدید، تجلیل و تکریم خانواده های معظم شهدا است که این مهم در طرح ملی سه شنبه های تکریم دنبال می شود.

 

 

 



مدیر ستاد هماهنگی کانون های مساجد جنوب کرمان افزود: در واقع یکی از مواهب این طرح، برقراری ارتباط با خانواده های معظم شهدا و انتقال فرهنگ ایثار و شهادت را از این خانواده ها به جامعه می باشد.

 

 

 

 



وی ابراز کرد: طرح ملی سه شنبه های تکریم یکی از طرح های بسیار خوبی است که امسال با موافقت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در حال اجرا می باشد و بنیان گذار این طرح ستاد هماهنگی کانون های مساجد کشور است.

خوبی زاده بیان کرد: در واقع این طرح فرصت مغتنمی برای تجلیل و تکریم خانواده های معظم شهدا اعم از مادران، پدران، خواهران، برادران و فرزندان آنها می باشد که به مناسبت چهلمین سالگرد دفاع مقدس در حال اجرا می باشد.

مدیر ستاد هماهنگی کانون های مساجد جنوب کرمان اضافه کرد: اجرای طرح ملی سه شنبه های تکریم، بهانه ای شد تا امروز در منزل فرزند شهید والامقام حسین شعبانی حضور یافته و از وی تجلیل کنیم.

وی اظهار کرد: شهید شعبانی یکی از شهدای شاخص شهرستان کهنوج است و علی یکی از فرزندان شهید که امروز در منزلش حضور یافتیم نیز از جانبازان هشت سال دفاع مقدس می باشد که در سن نوجوانی به جبهه های جنگ رفته و از نخبگان شهرستان کهنوج است.

خوبی زاده در خاتمه تاکید کرد: با توجه به ابراز خرسندی خانواده های معظم شهدا و همچنین استقبال مسئولین بنیاد شهید و اعلام حمایت از طرح سه شنبه های تکریم بنابراین تلاش داریم این طرح را ادامه دهیم چرا که تجلیل از خانواده های معظم شهدا امری نیک و پسندیده است.

کد خبر 969411

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha