سه شنبه های تکریم در مساجد بام ایران به یک فرهنگ تبدیل شده است

مظاهری بابیان اینکه سه شنبه های تکریم در مساجد بام ایران به یک فرهنگ تبدیل شده است گفت: شهدای والامقام دفاع مقدس تربیت شده مساجد بودند و امروز نیز تکریم و سرکشی از خانواده شهدا یکی از وظایف مستمر بچه های مسجد چهارمحال و بختیاری است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از شهرکرد، «محمدرضا مظاهری» امروز (سه شنبه ۱۸ شهریور) در یازدهمین هفته از طرح ملی سه شنبه های تکریم که با حضور مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان و نماینده بنیاد شهید و امور ایثارگران چهارمحال و بختیاری در منزل خانواده شهید «فردین صفی خانی» برگزار شد، اظهار داشت: طرح ملی سه شنبه های تکریم شرایط دیدار با خانواده های شهدا را برای مسئولان و جوانان مسجدی استان فراهم کرده است.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد چهارمحال و بختیاری ادامه داد: طرح ملی سه شنبه های تکریم از دهه کرامت امسال در همه مساجد شهری و روستایی با شور و علاقه وصف ناپذیر جوانان مسجدی آغاز شده است.

 

وی ابراز کرد: جوانان مسجدی استان چهارمحال و بختیاری در کنار اجرای طرح ملی سه شنبه های تکریم، رویداد بین المللی «روح مقاومت» را نیز برگزار می کنند.

 

مظاهری ادامه داد: رویداد بین المللی «روح مقاومت» به بازخوانی وصایای شهدا در قالب های مختلف هنری و به منظور ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه راه اندازی شده است.

 

مدیر ستاد فهما در استان چهارمحال و بختیاری بابیان اینکه سه شنبه های تکریم در مساجد بام ایران به یک فرهنگ تبدیل شده است گفت: شهدای والامقام دفاع مقدس تربیت شده مساجد بودند و امروز نیز تکریم و سرکشی از خانواده شهدا یکی از وظایف مستمر بچه های مسجد چهارمحال و بختیاری است.

 

کد خبر 969424

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha