۱۲۰۰ بسته گوشت قربانی در بین نیازمندان ایلام توزیع شد

مدیرستاد هماهنگی کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان ایلام از توزیع ۱۲۰۰ بسته گوشت قربانی ویژه ایام محرم در بین نیازمندان و خانواده های آسیب دیده از شیوع ویروس کرونا در این استان به همت این ستاد خبر داد.

حجت الاسلام « علی  چراغي پور» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در ایلام با بیان این مطلب، اظهار کرد: این تعداد بسته گوشت قربانی ویژه ایام محرم به صورت نذری به همت برنامه تلویزیونی سمت خدا و موسسه خیریه حضرت خدیجه (س) شهر قم تهیه و در اختیار ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان برای توزیع بین نیازمندان قرار گرفته است.

 

وی با بیان اینکه تا کنون با همکاری برنامه تلویزیونی سمت خدا و  موسسه حضرت خدیجه (س) قم، سه مرحله بسته های گوشت نذری به استان ایلام ارسال و بین نیازمندان و آسیب دیدگان از کرونا توزیع شده است، تصریح کرد: کانون های فرهنگی و هنری مساجد در راستای کمک مومنانه به افراد نیازمند و آسیب دیده از کرونا تا کنون فعالیت های بسیار گسترده ای داشته اند.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان ایلام یادآور شد: مرحله دوم رزمایش مواسات و همدلی در راستای کمک به محرومین و آسیب دیدگان از کرونا با تاکیدات مقام معظم رهبری و بر اساس برنامه ریزی ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی و هنری مساجد کشور در استان در حال برگزاری است.

 

چراغی پور با بیان اینکه توزیع کمک ها و بسته های معیشتی مسجد محور و با محوریت ائمه جمعه و جماعت انجام می شود، تصریح کرد: کمک های مومنانه خیرین و نیکوکاران پس از جمع آوری در اسرع وقت در سطح مناطق محروم از جمله مناطق روستایی و عشایری استان، مناطق مرزی استان و همچنین مناطق حاشیه ای شهرها توزیع می شود.

 

وی با دعوت از اقشار مختلف مردم، خیرین و نیکوکاران در راستای جمع آوری نذورات و کمک های مردمی برای توزیع در بین نیازمندان این استان، بیان کرد: نیازمندان و افراد آسیب دیده از کرونا با همکاری مدیران کانون های فرهنگی و هنری مساجد محلات و روستاها و با محوریت ائمه جمعه و جماعات شناسایی شده و این کمک ها در بین آنان با رعایت پروتکل های بهداشتی توزیع می شود.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان ایلام خاطرنشان کرد: توزیع بسته‌های گوشت قربانی و نذری  در هر شهرستان توسط کانون‌های فرهنگی و هنری هر شهرستان انجام  شده و تلاش می شود که این بسته‌ها به دست نیازمندان واقعی برسد.

 

 

 

 

کد خبر 969437

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha