ضرورت کنترل مستمر بر قیمت ها/ با افراد سودجو برخورد جدی شود

فتح اللهی با بیان اینکه کنترل مستمر بر قیمت کالاهای باید انجام شود گفت: چه کسی باید پاسخگوی روند رو به افزایش قیمت ها باشد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از رشت، «علی فتح اللهی» امروز(سه‌شنبه، ۱۸ شهریور) در ستاد تنظیم بازار شهرستان رشت که در سالن اجتماعات فرمانداری رشت برگزار شد اظهارکرد: دغدغه‌های مردم درخصوص بازار به مسئولان مربوطه انتقال داده می‌شود و مدیران ذی‌ربط موظف هستند مشکلات را شنیده و در حل آن بکوشند.


فرماندار رشت با بیان اینکه حل مشکلات جامعه نیازمند تفکر و اندیشه پویاست افزود: بی‌توجهی به دردهای جامعه، بی‌نظمی و افزایش قیمت را در بازار مصرف شاهد هستیم.


وی ادامه داد: چه کسی بایستی پاسخگوی افزایش قیمت‌های سرسام آور در جامعه باشد.


فتح اللهی خاطرنشان ساخت: افزایش بی‌رویه قیمت مسکن، خودرو و مواد خوراکی از اهم مشکلات و دغدغه های مردم است.


فرماندار رشت تصریح کرد: برگزاری جلسات و عدم تاثیر آن در جامعه در شأن مردم همیشه در صحنه این مرز و بوم نیست.


وی اضافه کرد: مسئولان و مدیران از افراد تحصیل‌کرده و فهمیده جامعه هستند، پس موظف هستند منطبق با مسئولیتشان کنترل مستمری بر قیمت‌ها داشته و با افراد سودجو برخورد جدی کنند.


فتح اللهی با تاکید بر اینکه تصمیماتی که در جلسات گرفته می شود با دقت و سرعت طبق قانون اجرایی شود افزود: عدم توجه به راه اندازی برخی مکان‌های موردنیاز جامعه از جمله نانوایی ها سبب افزایش ترافیک در برخی از مسیرها شده است.


فرماندار رشت اذعان تصریح کرد: برخی برنامه ها و ایده ها بایستی بازنگری شوند و تصمیمات و تفکرات نوآورانه اتخاذ و اجرایی شود.

کد خبر 969444

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha