توسعه آموزش الکترونیک موسسات قرآنی

نداف گفت: از راه‌اندازی سامانه LMS قرآن و عترت فرهنگ و ارشاد اسلامی، موجب توسعه آموزش قرآن کریم و تسهیل دسترسی به آموزش الکترونیک موسسات قرآنی خواهد شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «احمدرضا نداف»، امروز (سه شنبه 18 شهریور) از  راه‌اندازی سامانه LMS قرآن و عترت فرهنگ و ارشاد اسلامی خبر داد و به خبرنگاران گفت: این سامانه با هدف توسعه آموزش قرآن کریم و حمایت از موسسات فرهنگی قرآن و عترت دارای مجوز از فرهنگ و ارشاد اسلامی ایجاد شده است.

مدیر گروه قرآن و عترت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس افزود: راه اندازی این سامانه موجب تقویت زیرساخت های الکترونیکی در این حوزه می شود و موجب تسهیل دسترسی به موسسات قرآنی خواهد شد.

وی اضافه کرد: این سامانه موجب گسترش آموزش‌های الکترونیکی می شود و هزینه آن با در نظر گرفتن تخفیف ویژه برای یک سال 90 میلیون ریال است.

نداف عنوان کرد: از این مبلغ، 60 میلیون ریال این مبلغ را معاونت قرآن و عترت پرداخت می کند و سهم موسسات نیز 30 میلیون ریال است.

وی اعلام کرد: موسسات متقاضی این سامانه باید پروانه فعالیت دارای اعتبار از معاونت قرآن و عترت باشند و از نیروی انسانی دارای دانش فناوری اطلاعات نیز برخوردار باشند.

مدیر گروه قرآن و عترت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس با اشاره به برخورداری این موسسات از امکانات سخت‌افزاری و نرم‌افزاری گفت: موسسات همچنین باید سخت افزار و نرم افزار مورد نیاز برای استفاده قرآن‌آموزان را نیز داشته باشند و مربیان آنها بتوانند،  درون‌مایه‌های الکترونیکی با کارکردهای آموزشی در فضای مجازی ایجاد کنند.

کد خبر 969506

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha