رفتار و تصمیم گیری سلیقه ای اعتباری ندارد

طباطبایی گفت: رفتار و تصمیم گیری سلیقه ای و بدون توجه به نقشه راه و چشم انداز اعتباری و جایگاهی ندارد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اصفهان، سید «محمد طباطبایی» در گردهمایی کارشناسان فرهنگی و جوانان ادارات ورزش و جوانان استان اصفهان با اشاره به لزوم نقشه راه و چشم انداز در 2 حوزه جوانان و ورزش اظهارداشت: نبود نقشه راه و اقدامات سلیقه ای و دلخواهی در برخی از حوزه ها آسیب جدی برای کار و فعالیت شده است.

 

مدیرکل ورزش و جوانان اصفهان افزود: رفتار و تصمیم گیری سلیقه ای و بدون توجه به نقشه راه و چشم انداز اعتباری و جایگاهی ندارد و  از این برنامه ها و رفتارها حمایت نمی کنیم.

 

وی با اشاره به توزیع عادلانه و متوازن اعتبارات در سراسر استان اصفهان گفت: مخالف تمرکز گرایی در مرکز استان هستیم اما باید در شهرستان ها طرح و برنامه های خاص و کارشناسی شده ارائه شود که در این صورت اعتبار مالی نیز تخصیص خواهد یافت.

 

طباطبایی با بیان اینکه سفرهای شهرستانی به صورت هفتگی انجام می شود، خاطرنشان کرد: بیش از 520 میلیارد ریال به فعالیت های حوزه ورزش و جوانان شهرستان ها در این سفرها اختصاص یافته است.

 

وی ادامه داد: توسعه همه جانبه استان نیازمند توجه جامع به نیازها در تمامی مناطق است و طرح و برنامه های مهندسی شده حوزه ورزش و جوانان حمایت می شود و در صورت اینکه طرح های شهرستانی حوزه جوانان مورد تایید معاونت فرهنگی و جوانان اداره کل قرار گیرد بابت اجرای آن بودجه اختصاص خواهد یافت.

 

مدیرکل ورزش و جوانان اصفهان یادآورشد: بین حوزه ورزش و حوزه جوانان تفاوتی در مدیریت وجود ندارد و نباید با نگاه سلیقه یک بخش را مورد توجه و یک بخش دیگر را مورد بی مهری قرار بدهیم.

کد خبر 969515

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha