جلسه هماهنگی برنامه های گرامیداشت هفته دفاع مقدس شهرستان ورامین برگزار شد

دومین جلسه هماهنگی برنامه های گرامیداشت هفته دفاع مقدس شهرستان ورامین در محل فرمانداری این شهرستان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شهرستان­های تهران،سید اصغرتقوی معاون سیاسی انتظامی فرماندار با گرامیداشت یاد خاطره شهدای دفاع مقدس گفت :هفته دفاع مقدس یادآور رشادت های دلیر مردانی است که با گذشتن از مال و جان خود آرامش و امنیت را به ایران اسلامی ارزانی داشتند .


وی گفت : ما مدیون رشادتهای شهدای گرانقدر و ایثارگران عزیز هستیم و نسبت به ترویج فرهنگ شهادت و مقاومت به ویژه برای نسل جوان از هیچ تلاشی فروگذار نیستیم .


تقوی گفت :تبیین چرایی و چگونگی هشت سال دفاع مقدس برای نسل جوان از اهمیت بالایی برخوردار است و باید با بازگویی ابعاد واقعی جنگ بمباران تبلیغاتی دشمن را خنثی نماییم.


وی از مسئولان خواست تا دفاع مقدس همیشگی باشد و در این رابطه بیان کرد :برنامه های نباید به هفته دفاع مقدس مختص شود و در طول سال یادآور رشادت های این عزیران باشیم.


تقوی اظهار داشت :برنامه های هفته دفاع مقدس باید در قالب شکلی از جمله برگزاری نمایشگاه ومحتوایی چرا و چگونگی ایجاد جنگ برای آگاه سازی نسل جوان برگزار شود .


وی تصریح کرد:ماهیت فرهنگی دفاع مقدس باید مورد توجه قرار گیرد تا برگزاری مراسمات منتج به خروجی مناسب گردد .


معاون سیاسی انتظامی شهرستان ورامین به ظرفیت های شهرستان اشاره داشت و بیان کرد :ورامین از پتانسیل و ظرفیت های بالایی در تمامی حوزه ها برخوردار است که نمونه بارز آن در حوزه دفاع مقدس نمود می یابد .


این مقام مسئول ادامه داد:با توجه به شرایط امروز جامعه و شیوع ویروس کرونا که برگزاری بسیاری از برنامه ها به صورت تجمعی امکان پذیر نیست، برنامه های چهلمین سالگرد دفاع مقدس باید در قالب نشر کلیپ محتوای در بستر و محوریت فضای مجازی برگزار شود . 


وی بیان داشت: درشهرستان ورامین بیش از ۸۰ برنامه با رعایت پروتکل های بهداشتی پیش بینی شده است که برگزار و اجرایی خواهد شد .

کد خبر 969605

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha