ایستادگی شهدا و ایثارگران  باید برای نسل امروز تبیین شود

آیت الله عابدینی گفت: باید ایستادگی شهدا و ایثارگران در برابر بعثی ها را به خوبی برای جوانان و نوجوانان تبیین کنیم و نباید اجازه دهیم عده ای رزمندگان ما را جنگ طلب معرفی کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از قزوین، آیت الله «عبدالکریم عابدینی» در جلسه بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس که امروز (چهارشنبه 19 شهریور) در سالن جلسات استانداری قزوین برگزار شد، بیان کرد: از مهمترین اهداف در چهلمین سالگرد دفاع مقدس انتقال آرمان ها، ارزش ها، ایثارگری ها و فداکاری های شهدا و جانبازان به نسل امروز است و این امر در واقع مهمترین کاری است که می توانیم برای شهدا و رزمندگان انجام دهیم.

 

نماینده ولی فقیه در استان قزوین ادامه داد: با بزرگداشت چهلمین سال دفاع مقدس قرار است فرهنگ جامعه را به سمت ارزش های دینی، شجاعت، آزادی، استقلال و عزت انقلاب که در هشت سال جنگ تحمیلی به خوبی نمایان شد، سوق دهیم.

 

وی عنوان کرد: باید بکوشیم با شبهه افکنی های دشمنان مقابله کنیم و ایستادگی شهدا و ایثارگران در برابر بعثی ها را به خوبی برای جوانان و نوجوانان تبیین کنیم و نباید اجازه دهیم عده ای رزمندگان ما را جنگ طلب معرفی کنند.

 

آیت الله عابدینی تأکید کرد: رزمندگان ما در برابر دشمنی که تا به دندان مسلح بود و به خاک کشور ما تجاوز کرده بود، ایستادند و این ملت را سربلند کردند و اقتدار را برای این کشور رقم زدند.

 

در ادامه استاندار قزوین اظهار کرد: دفاع مقدس بخش مهمی از فرهنگ و تاریخ این ملت است و اقتدار و عزت امروز ایران مرهون از خودگذشتگی جوانانی است که برای دفاع از این مرز و بوم جان خود را فدا کردند.

 

«هدایت الله جمالی پور» اضافه کرد: ما امروز در برابر این ایثار مسئول هستیم و گرامیداشت دفاع مقدس در واقع گرامیداشت ایثارها و از خودگذشتگی ها است.

 

وی با اشاره به تأکید مقام معظم رهبری بر رعایت پروتکل های بهداشتی خاطر نشان کرد: برنامه های هفته دفاع مقدس باید با رعایت پروتکل های بهداشتی برگزار شود و به منظور جلوگیری از تجمعات هم نمایشگاه هفته دفاع مقدس در قزوین در پیاده راه سبزه میدان برگزار خواهد شد.

کد خبر 969764

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha