تشریح قیمت کالاهای تنظیم بازار محرم در گلستان

حسن زاده گفت: کالاهای تنظیم بازار محرم مثل برنج، مرغ منجمد، گوشت و شکر و غیره به قیمت کارخانه در اختیار تبلیغات اسلامی گلستان قرار گرفته است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از گرگان، «درویشعلی حسن زاده» ظهر امروز(چهارشنبه 19 شهریور) در ستاد تنظیم بازار استان گلستان با اشاره به بررسی نرخ تورم استان اظهار کرد: دستورالعمل تنظیم بازار محرم با تأخیر ارسال شد و به دهه نخست محرم نرسید.

 

معاون بازرگانی صنعت، معدن و تجارت گلستان ادامه داد: 200 تن برنج، 728 تن شکر و 50 تن گوشت قرمز، مرغ منجمد 150 تن و روغن 728 تن در نظر گرفته شده است.


وی متذکر شد: قیمت برنج هندی در این طرح  درب انبار 14 هزار و 500 تومان، مرغ منجمد درب سردخانه 12 هزار و 500 تومان، گوشت منجمد قرمز درب سردخانه 55 هزار تومان، روغن خام بر اساس قیمت مصوب و شکر درب کارخانه 6 هزار و 700 تومان در نظر گرفته شده است و این مهم نیز ابلاغ شده است.

 

حسن زاده گفت: با برگزاری جلسه هماهنگی با سازمان تبلیغات اسلامی کمیته امداد و بهزیستی در خصوص چگونگی جذب سهیمه برای مصارف هیئت های مذهبی و اجرای طرح توزیع نذورات اقدام شده است.


 
معاون بازرگانی صنعت، معدن و تجارت گلستان افزود: توزیع 73 تن گوشت منجمد گوساله در دهه اول محرم در سطح استان و تعیین برش سهمیه استان گوشت منجمد به میزان 49 تن و تخصیص میزان 20 تن گوشت منجمد به هیئت های مذهبی و تخصصی سهمیه برنج و مرغ منجمد به سازمان تبلیغات و کمیته امداد و بهزیستی برای توزیع بین هیئت های مذهبی و خانواده های نیاز انجام شده است.

 

وی بیان کرد: تمام هیئت هایی که قصد استفاده از کالای تنظیم بازار را دارند باید در سامانه بیرق ثبت کنند.

 

کد خبر 969868

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha