افتتاح سالن ورزشی رو باز مجتمع آموزش عالی فنی و مهندسی اسفراین

سالن ورزشی روباز دانشجویان مجتمع آموزش عالی فنی و مهندسی اسفراین با حضور معاون وزیر علوم و رییس سازمان امور دانشجویان‌ از طریق ویدیو کنفرانس افتتاح شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اسفراین؛ رییس مجتمع آموزش عالی فنی و مهندسی اسفراین عصر چهارشنبه در حاشیه آیین بهره برداری از این پروژه ورزشی اظهار کرد: احداث سالن ورزشی روباز دانشجویان از سال ۹۸ آغاز  شده و برای بهره برداری از آن سه میلیارد و ۸۰۰ میلیون ریال از محل اعتبارات وزارت علوم و مشارکت مجتمع آموزش عالی فنی مهندسی هزینه شده است.


مصطفی حیدری افزود: این سالن ورزشی روباز با استاندارهای لازم و حصار کشی مطلوب در زمینی به مساحت هزار متر مربع ساخته شده است.



وی گفت: با بهره برداری از این طرح ورزشی، سرانه فضای ورزشی دانشجویان این مجتمع آموزش عالی اسفراین به بیش از یک متر مربع برای هر نفر رسیده است.

حیدری افزود: مجتمع آموزش عالی فنی مهندسی اسفراین‌ نخستین دانشگاه استان و بیست و پنجمین دانشگاه کشور است که صاحب سالن ورزشی روباز دانشجویی مجهز شده است.



وی گفت: این سالن روباز ورزشی قابلیت میزبانی مسابقات ورزشی دانشجویان را دارد.

 

مجتمع آموزش عالی فنی مهندسی اسفراین در سال ۹۱ تاسیس شد و هم اکنون در ۱۳ رشته کاردانی، کاردانی به کارشناسی و کارشناسی دانشجو دارد.


 


 

کد خبر 969959

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha