ظرفیت ساخت فیلم ها  و سریال های  مذهبی در  ورامین زیاد است

امام جمعه موقت شهرستان ورامین گفت: ضمن اشاره به ویژگی های ممتاز مردم این دیار از جمله شهادت طلبی گفت: ظرفیت ساخت فیلم ها و سریال های مذهبی در ورامین زیاد است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شهرستان­های تهران، حجت الاسلام سیدمحسن محمودی امام جمعه موقت شهرستان ورامین، در همایش ورامین دیار قیام که عصر چهارشنبه با حضور شخصیت های فرهنگی ، علمی ، هنری و... کشوری در مسجد جامع تاریخی شهرستان ورامین برگزار شد ، طی سخنانی بیان کرد: ورامین مورد بی مهری زیادی واقع شده است ، آن زمانی که ورامین دارای تمدن بود تهران یک روستای بیش نبود ، حق مردم ورامین ادا نشده است.

وی ادامه داد: ۷ سال از زمان ریاست جمهوری آقای روحانی می گذرد اما ریاست جمهوری به این خطه شهیدپرور نیامده است ، ما به ورامینی بودن خودمان افتخار می کنیم.

امام جمعه موقت شهرستان ورامین افزود: ورامین پیشینه انقلابی و مذهبی خیلی عمیقی دارد ، هرچقدر برای قیام تاریخی و خونین ۱۵ خرداد کار کنیم باز هم حق مطلب را ادا نکرده ایم ؛ کاری که دشت ورامین در ۱۵ خرداد انجام داد برای همیشه در تاریخ ثبت شد.

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران یادآور شد: بارها گفته شده است که ۱۵ خرداد ورامین ظرفیت های فیلم های سینمایی و سریال های مذهبی زیادی دارد ، اما مسئولان امر کوتاهی کرده اند ، این شهر در زمان شاه مورد خشم شاهنشاه پهلوی بود و بعد از ۴۲ سال هم از انقلاب مورد قهر برخی سیاسیون است.

حجت الاسلام و المسلمین محمودی اظهار کرد: ورامینی ها در جنگ تحمیلی در فاو عراق ایستگاه صلواتی زدند و تنها شهری بودند که در زیر بمب باران در کنار رزمندگان اسلام بودند ، در کلیه عرصه های انقلاب نام ورامین به گوش می رسد ؛ ورامین شهر شهادت است ، مسئولان قدر این شهرستان را بدانند.

 

کد خبر 969999

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha