برگزاری مسابقه «همه مسئولیم» در جهرم

سروش گفت: مسابقه «همه مسئولیم» پیرامون فریضه امر به معروف و نهی از منکر به همت کانون بسیج هنرمندان شهرستان جهرم در حال اجرا است.

«مهدی سروش» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در جهرم، گفت: بسیج هنرمندان شهرستان جهرم همزمان با ایام محرم اقدام به برگزاری مسابقه مجازی «همه مسئولیم» ویژه شهروندان جهرمی کرده است.

 

مسئول کانون بسیج هنرمندان شهرستان جهرم افزود: این مسابقه پیرامون فریضه «امر به معروف و نهی ازمنکر» بوده و سئوالات آن نیز از کتابی با همین محتوا استخراج شده است.

 

وی ادامه داد: محتوای کتاب «10 درس پیرامون امر به معروف و نهی از منکر» به قلم حجت الاسلام «محسن قرائتی» سئوالات مسابقه «همه مسئولیم» را در بر گرفته است.

 

سروش روز پنجشنبه 20 شهریور را آخرین مهلت شرکت در این مسابقه دانست و اظهار کرد: علاقمندان به شرکت در این مسابقه باید جهت دریافت سئوالات و کتاب عبارت «همه مسئولیم» را به شماره 0937047661در پیام رسان واتس آپ ارسال کنند.

 

وی به نحوه پاسخ به سئوالات نیز اشاره کرد و گفت: شرکت کنندگان در مسابقه باید پاسخ صحیح سئوالات را به صورت یک عدد 10 رقمی از چپ به راست به همراه نام و نام خانوادگی خود در پیام رسان واتس آپ ارسال کنند.

 

مسئول کانون بسیج هنرمندان شهرستان جهرم در پایان عنوان کرد: به سه نفر از برگزیدگان مسابقه «همه مسئولیم» جوایزی به رسم یادبود اهدا می شود.

کد خبر 970110

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha