وجود ۲۱۲۰ رأی اولی در دور دوم انتخابات مجلس در غرب گلستان

حق شناس از وجود ۲ هزار و ۱۲۰ رأی اولی در مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه غرب گلستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در گرگان، «هادی حق شناس» صبح امروز(جمعه 21 شهریور) در گفتگو با خبرنگاران اظهار کرد: امیدواریم امروز یک روز خاطره انگیز برای مردم استان گلستان به ویژه در غرب استان باشد و بار دیگر شاهد برگزاری انتخابات سالم و پرشوری در استان باشیم.

 

استاندار گلستان ادامه داد: به دلیل شرایط کرونایی از دوم اسفندماه برای برگزاری مرحله دوم انتخابات مجلس در تکاپو بودیم تا  هفتمین نماینده مجلس شورای اسلامی در استان مشخص شود.

 

حق شناس افزود: 244 صندوق اخذ رأی در حوزه انتخابیه کردکوی، بندرگز، بندرترکمن و گمیشان آماده شده است و همه این صندوق های اخذ رأی ضدعفونی شده است.

 

وی گفت:  4 هزار عوامل اجرایی برای مشارکت در روند انتخابات غربالگری شدند و اقلام بهداشتی برای رعایت پروتکل ها در اختیار آنها قرار گرفته است.

 

استاندار گلستان از مردم خواست مردم حوزه انتخابیه غرب گلستان در ساعات ابتدایی صبح برای رأی دادن مراجعه کنند و تأکید کرد: احتمال اینکه وقت انتخابات تمدید شود بسیار ضعیف است.

 

حق شناس افزود: امروز همه ما برای برگزاری انتخابات سالم و پرشور آمادگی داریم و این انتخابات مقدمه ای برای انتخابات سال 1400 شود.

 

وی ابراز داشت: در مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه غرب گلستان 230 شعبه ثابت، 14 شعبه سیار و در مجموع 244 شعبه اخذ رای آماده شده است.

 

استاندار گلستان تأکید کرد: در دور نخست انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه غرب گلستان 193 هزار نفر واجد شرایط رأی دادن بودند که در این دوره تعداد افراد واجد شرایط به ۱۹۸ هزار نفر رسیده است، همچنین در این دوره ۲ هزار و 120 نفر رأی اولی هستند.

 

حق شناس بیان کرد: مردم چهار شهرستان اطلاعات کافی نسبت به داوطلبان دارند و با آگاهی نماینده خود را مشخص خواهند کرد.

کد خبر 970291

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha