با ۱۰۰۰ تومان درمشارکت عمومی توسعه حرم امام حسین (ع) شریک شوید

صحرایی، گفت: برای مشارکت عمومی در توسعه حرم امام حسین (ع) از ۱۰۰۰ تومان تا هر مبلغ دلخواه با واریز به حساب امکان پذیر می باشد .

بهمن صحرایی  رئیس ستاد بازسازی عتبات کرمانشاه در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در کرمانشاه، گفت: ستاد باز سازی عتبات عالیات استان کرمانشاه به عنوان امانت دار و از طرف مردم محب اهل  بیت استان بخشی از توسعه حرم امام حسین (ع)  در کربلای معلی را بر عهده گرفته است .

 وی با اشاره به هزینه ساخت هر متر مربع  حرم امام حسین  افزود: هزینه ساخت هر متر  مربع   ۴۰۰۰۰۰۰۰ریال  معادل ۴ میلیون  تومان می باشد ، که خیرین  می توانند برای مشارکت در ساخت هر مقدار از متراژ صحن  مذکور از طرف خود و یا به نیابت  از اموات به دو صورت نقدی و اقساطی پرداخت و سند افتخار و ارادت به اقا امام حسین (ع) را به نام دریافت  کنند.

 

صحرایی تصریح کرد:  پرداخت نقدی به مقدار حداقل ۱ متر مربع ۴ میلیون تومان  است و پرداخت به صورت وام و قسطی حداقل ۱ متر مربع ۴ میلیون  تومان این وام بدون ضامن  و تشریفات اداری و مبلغ قسط به دلخواه و صرفا با مراجعه به ستاد باز سازی عتبات عالیات انجام می شود.

 

رئیس ستاد بازسازی عتبات کرمانشاه  گفت: برای مشارکت عمومی  در توسعه حرم امام حسین (ع) از ۱۰۰۰ تومان تا هر مبلغ دلخواه با واریز  به حساب های مذکور  امکان  پذیر  می باشد ومردم می توانند  در جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره ۳۸۲۵۵۰۵۰ یا ۳۸۲۵۶۰۶۰ تماس و  یا  هدایای خود را به شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۷۵۹۹۰۳۹۷۳۳ نزد  بانک ملی وشماره کارت ۵۰۴۱۷۲۷۰۱۰۰۷۱۹۲۴  نزد بانک رسالت  پرداخت کنند.

کد خبر 970528

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha