نشست بزرگداشت مقام شامخ امام سجاد (ع) امروز در شهرستان نهاوند برگزار می شود

میری گفت: همزمان با سراسر کشور ، نشست بزرگداشت مقام شامخ امام سجاد (ع) عصرامروز شنبه (۲۲ شهریور) به همت کانون مساجد شهرستان نهاوند برگزار می شود.

«سید سعید میری» در گفت و گو با خبرنگار شبستان در همدان گفت: همزمان با سراسر کشور ، نشست بزرگداشت مقام شامخ امام سجاد (ع) عصرامروز شنبه (22 شهریور) به همت کانون مساجد شهرستان نهاوند برگزار می شود.

 

مسئول امور مساجد کانون های فرهنگی هنری مساجد شهرستان نهاوند افزود: این نشست با سخنرانی استاد برجسته ی حوزه علمیه و با حضور طلاب و فضلای و مربیان قرآنی سراسر شهرستان در محل مجتمع فرهنگی و هنری امام خمینی شهرستان نهاوند برگزار خواهد شد .

 

وی بیان کرد: سلسله نشست های بزرگداشت مقام امام سجاد(ع) در قالب نشست های علمی تربیتی با حضور اساتید برجسته حوزی و دانشگاهی در استان های مختلف کشور برگزار می شود.

 

گفتنی است، کنگره بین المللی امام سجاد(ع) 10 سال مستمر است که با هدف نشر معارف امام سجاد(ع) و معرفی هرچه بیشتر صحیفه سجادیه، سایر ادعیه امام سجاد(ع) و رساله الحقوق در حال برگزاری است و همزمان با برگزاری آیین افتتاحیه تا اختتامیه، ویژه برنامه های جانبی آن در سه بخش استانی، ملی و بین المللی اجرا می شود.

 

سلسله نشست های بزرگداشت مقام امام سجاد(ع) یکی از برنامه های جانبی کنگره است که به همت دبیرخانه کنگره و با همکاری ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد و در دو بخش حضوری محدود و فضای مجازی در استان های مختلف برگزار خواهد شد.

 

آیین اختتامیه دهمین کنگره بین المللی امام سجاد(ع) دوشنبه(24 شهریور) به میزبانی ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور در تهران برگزار خواهد شد.

 

 

 

کد خبر 970631

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha