برگزاری ۶۰ برنامه  به مناسبت هفته دفاع مقدس در نهبندان

بیکی از اجرای ۶۰ برنامه محوری به مناسبت هفته دفاع مقدس در شهرستان نهبندان خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بیرجند، «مجید بیکی» امروز (22 شهریور) در شورای هماهنگی حفظ آثار و نشر ارزش های انقلاب اظهار کرد: بعد از گذشت بیش از 40 سال از پیروزی انقلاب، جایگاه و نقش دفاع مقدس در استمرار انقلاب بسیار واضح است.

 

فرماندار نهبندان افزود: کشورهای غربی همواره سخت ترین شیوه برخورد و از صحنه بیرون بردن انقلاب را که توسط خود مردم انجام شده بود در دستور کار داشتند، اما کشور ایران علی رغم محدودیت های زیاد در تهیه تجهیزات نظامی، مقاومت خوبی در مقابل استکبار داشت.

 

وی با اشاره به اینکه در روزهای اول انقلاب قدرت نظامی ایران ضعیف بود و نمی توانست از سایرنقاط کشور تجهیزات نظامی تهیه کند، گفت: اما امرزو اتقای تکنولوژی ایران در حد تولید موشک های نقطه زن هست.

 

فرماندار نهبندان انجام رزمایش ها و رفتار ایران در جواب به شهادت سردار سلیمانی را  نشانه عظمت، اقتدار و پایمردی ایرانیان عنوان کرد و افزود: مقاومت و اقتدار ایران سبب شد تا مسیر انقلاب تا امروز ادامه داشته باشد.

 

بیکی با اشاره به وجود 200 هزار شهید در زمان انقلاب، گفت: در چهل و یکمین سال از انقلاب و در هفته دفاع مقدس امسال (۳۱ شهریور) به دنبال هجوم و جنگ افروزی نیستیم ولی ایران در برابر هرگونه تهدید و ناامنی بیگانگان دفاع  بر حق خواهد کرد.

 

وی  با بیان اینکه تاکنون 41 برنامه دفاع مقدس توسط دستگاه های اداری نهبندان احصا شده است، گفت: در مجموع با برنامه های سپاه پاسداران این شهرستان، 60 برنامه در هفته دفاع مقدس این شهرستان برگزار خواهد شد.

 

فرماندار نهبندان در پایان از همه دستگاه های دولتی خواست تا در برنامه های هفته دفاع مقدس با محوریت سپاه پاسداران انقلاب اسلامی همکاری و حضور پر رنگی داشته باشند.

 

وی از وجود 170 رزمنده دفاع مقدس که وابسته به هیچ نهاد حمایتی در شهرستان نهبندان نیستند خبر داد و گفت: تجلیل از رزمندگان و خانواده شهیدان این شهرستان تا پایان سال در دستور است.

کد خبر 970843

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha