باغ‌موزه دفاع مقدس آبادان افتتاح می‌شود

شریعتی از افتتاح باغ‌موزه دفاع مقدس آبادان خبر داد و گفت: این باغ‌موزه همزمان با چند استان دیگر در سومین روز از هفته دفاع مقدس از طریق ویدئوکنفرانس افتتاح می‌شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از منطقه آزاد اروند، «غلامرضا شریعتی» شب گذشته (شنبه ۲۱ شهریور) در نشست هماهنگی افتتاح باغ موزه دفاع مقدس آبادان که در سالن جلسات فرمانداری ویژه این شهرستان برگزار شد اظهار کرد: باغ‌موزه دفاع مقدس آبادان همزمان با چند استان کشور از جمله خوزستان در هفته دفاع مقدس از طریق ویدئوکنفرانس به بهره‌برداری می‌رسد. 

 

استاندار خوزستان با بیان اینکه در باغ‌موزه آبادان یک سری نواقص جزیی وجود داشت که باید هماهنگی‌های به عمل آمده انجام شد افزود: در این جلسه نیز هماهنگی‌های لازم انجام و مقرر شد که یک سری از کارها توسط استانداری، منطقه آزاد اروند، پالایشگاه و شهرداری آبادان اجرا شود تا باغ موزه برای افتتاح دوم مهرماه آماده باشد.

 

وی با بیان اینکه بازدید از این باغ‌موزه برای عموم مردم و همچنین مهمانان ملی، کشوری و کشورهای همسایه آزاد خواهد بود اضافه کرد: البته آبادان و خرمشهر، موزه طبیعی دفاع مقدس و از افتخارات هشت سال دفاع مقدس هستند.

 

شریعتی تصریح کرد: اما این باغ موزه به عنوان نماد و یادگار جهت استفاده نسل فعلی و آینده و آشنایی آنها با فداکاری‌ها، جانفشانی‌ها، ایثارگری‌ها و کارهای بزرگ نسل قبل برای کیان اسلام، انقلاب و ایران است.

 

وی ابراز امیدواری کرد: این باغ موزه همچنین الگویی برای این نسل و نسل‌های آینده برای دفاع از مرزهای ایران زمین باشد.

 

کد خبر 970915

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha