واکنش حزب‌‌الله و روحانیون بحرین به رابطه آل‌خلیفه و تل‌آویو

جنبش مقاومت حزب الله لبنان اقدام بحرین برای عادی سازی روابط با اسرائیل را به شدت محکوم کرده و آن را خیانت بزرگ به مردم فلسطین توصیف کرده است.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از پرس تیوی، جنبش مقاومت حزب الله لبنان اقدام بحرین برای عادی سازی روابط با اسرائیل را به شدت محکوم کرده و آن را خیانت بزرگ به مردم فلسطین توصیف کرده است.

 

جنبش مقاومت روز شنبه در بیانیه ای گفت: حزب الله حرکت رژیم حاکم در بحرین را برای به رسمیت شناختن اسرائیل و سایر اشکال برنامه ریزی شده برای عادی سازی با آن به شدت محکوم می کند.

 

این گزارش افزود که اقدام رژیم بحرین به دستور ایالات متحده این کار را انجام داده است و در حقیقت این رژیم دست نشانده آمریکا محسوب می شود.

 

سید حسن نصرالله دبیرکل حزب الله در زمان انعقاد قرارداد روابط دیپلماتیک بین امارات و اسرائیل را خنجری به پشت ملت فلسطین عنوان کرده بود.

 

دونالد ترامپ ، رئیس جمهور آمریکا روز جمعه از عادی سازی روابط دیپلماتیک بین بحرین و اسرائیل خبر داد.

 

انتظار می رود مقامات بحرین هفته آینده در کاخ سفید برای برگزاری مراسم امضای رسمی به نمایندگان اماراتی و اسرائیل در کاخ سفید بپیوندند.

 

همه جناح های فلسطینی به اتفاق آرا توافق نامه های عادی سازی بین اسرائیل و کشورهای عربی خلیج فارس را محکوم کردند و آن را خنجری در پشت ملت مظلوم فلسطین و خیانت به آرمان آنها دانستند.

 

روز شنبه در بیانیه ای ، گروهی از روحانیون بحرین نیز تصمیم رژیم منامه برای ایجاد روابط دیپلماتیک با اسرائیل را محکوم کردند و گفتند که این اقدام ماهیت استبدادی رژیم را که هیچ ارتباطی با مردم بحرین ندارد ، آشکار می کند. آنها گفتند: ملت بحرین و جهان اسلام و عرب از همه این خائنان فاصله می گیرند.

کد خبر 970948

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha