کلاس های آموزشی کانون کریمه اهل بیت (س) شهر هفشجان برگزار می شود

ابراهیمی گفت: کلاس‌های آموزشی کانون فرهنگی هنری کریمه اهل بیت (س) هفشجان با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی برگزار می شود.

«فرشته ابراهیمی» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در شهرکرد اظهار داشت: کلاس های آموزشی با حضور نوجوانان و جوانان در رشته های مختلف درسی توسط کانون فرهنگی هنری کریمه اهل بیت (س) هفشجان برگزار می شود.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری کریمه اهل بیت (س) مسجد حضرت زین العابدین (ع) شهر هفشجان ادامه داد: رشته های قرآن، زبان عربی و انگلیسی و ریاضی در کلاس های آموزشی کانون کریمه اهل بیت (س) برای نوجوانان و جوانان در نظر گرفته شده است.

 

وی ابراز کرد: این کلاس های آموزشی با رعایت کامل نکات بهداشتی و توسط یکی از اساتید کانون فرهنگی هنری کریمه اهل بیت (س) مسجد حضرت زین العابدین (ع) شهر هفشجان تدریس می شود.

 

ابراهیمی به استقبال نوجوانان و جوانان در این کلاس های آموزشی اشاره کرد و گفت: استفاده از اساتید مجرب از دلایل استقبال نوجوانان و جوانان از کلاس های آموزشی کانون فرهنگی هنری کریمه اهل بیت (س) است.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری کریمه اهل بیت (س) مسجد حضرت زین العابدین (ع) شهر هفشجان ادامه داد: این کلاس های آموزشی به دلیل پیشگیری از کرونا روزهای فرد و با رعایت کامل نکات بهداشتی برگزار می شود.

 

کد خبر 971096

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha