توزیع ۲۰  بسته  لوازم التحریر بین دانش آموزان نیازمند ملایری توسط کانون امام زاده عبد الله ملایر

حبیبیان گفت: همزمان با آغاز سال تحصیلی۲۰ بسته لوازم التحریر از سوی خیران به همت کانون فرهنگی هنری امام زاده عبد الله ملایر توزیع می‌شود.

«شیرین حبیبیان» در گفت وگو با خبرنگار شبستان در ملایر، گفت:  کانون فرهنگی هنری امامزاده عبدالله ملایر در ایام کرونا و مناسبت های مختلف توزیع بسته های معیشتی را بین خانواده های نیازمند داشته است.

 

 مدیر کانون فرهنگی هنری امامزاده عبدالله ملایر از تهیه و توزیع 20 بسته لوازم التحریر بین دانش آموزان نیازمند توسط این کانون خبر داد و گفت: این بسته ها همزمان با آغاز سال تحصیلی بین دانش آموزان توزیع می‌شود.

 

وی  با بیان اینکه برای این تعداد بسته بیش 2میلیون تومان هزینه شده افزود: برای هر بسته حدود200 هزار تومان  هزینه شده است.

 

 وی افزود: علاوه بر این بسته ها تعدادی پوشاک، نیز برای خانوادهای دانش اموزان که همراه این بسته های لوازم التحریر توزیع می‌شود.

 

حبیبیان در ادامه با اشاره به اینکه فعالیت های این کانون در فضای مجازی در ایام ماه محرم و صفر نیز ادامه دارد افزود: یکی از فعالیت های این کانون با همکاری اعضا برگزاری تئاتر و اجرای نمایش در سطح شهرستان ملایر بوده است.

 

وی با اشاره به اینکه کانون فرهنگی هنری امام زاده عبد الله ملایر از سال ۹۵ تاسیس شده است و در حال حاضر حدود یک صد نفر عضو فعال دارد یاد آور شد: فعالیت‌های این کانون در همه ایام سال ادامه داشته و هیچ گاه تعطیل نشده است.

کد خبر 971121

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha