اینترنت رایگان برای دانشجویان ضروری است

نیلی احمدآبادی گفت: باید اینترنت رایگان در اختیار دانشجویان قرار گیرد. عدم دسترسی به اینترنت موجب اختلال در امر یادگیری می شود.

به گزارش خبرنگار علمی خبرگزاری شبستان، «محمود نیلی احمدآبادی» در مراسم آغاز سال تحصیلی که در دانشگاه تهران برگزار شد، گفت: در ترم جاری که آموزش ها مجازی است، تقاضا دارم تا در اختیار دانشجویان اینترنت رایگان قرار گیرد.

 

رییس دانشگاه تهران گفت: عدم دسترسی به اینترنت رایگان برای دانشجویان به ویژه دانشجویان کم بضاعت بار سنگین مالی دارد که باعث اختلال در امر یادگیری می شود.

 

وی افزود: دانشگاه ها در سایر حوزه ها سعی در مسئولیت اجتماعی و در حوزه شیوع ویروس کرونا به دنبال تاب آوری اجتماعی هستند. دانشگاه تهران، علوم پزشکی دانشگاه تهران و شهید بهشتی با پشتیبانی ستاد اجرایی امام خمینی (ره)، صندوق نوآوری و شکوفایی و معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری در جهت روش های درمان برای درمان ویروس کرونا، زیست حس گر، ایجاد نمایشگاه های مجازی داخلی و بین المللی، دستگاه تشخیص بی درنگ کرونا اقداماتی انجام داده است و دستاوردهای موفقیت آمیزی داشته است که امیدواریم این دستاوردها بیشتر شود.

 

نیلی احمد آبادی با بیان اینکه کمیته ملی پژوهش و فناوری در حوزه ویروس کرونا شکل گرفته است، گفت: از همه امکانات علمی و فناوری کشور با پشتوانه مالی و تامین امکانات باید حمایت شود تا دستاوردهای جدیدی به دست بیاوریم.

 

وی با اعتقاد از مالیات های مستقیم از پژوهش های کاربردی گفت: پژوهش های کاربردی در فعالیت های شرکت های دانش بنیان اهمیت ویژه ای دارد اما باید اصلاح قانون مالیات مورد توجه قرار گیرد در صورتی که نسبت به سال های گذشته نیز بدتر شده است.

کد خبر 971233

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha