اهانت به پیامبر عظیم الشان اسلام با هدف نابودی اسلام است

امام جمعه اهل سنت چهکار میناب با ذکر این نکته که ملت ایران در سایه ولایت فقیه اتحادی مثال زدنی دارد، گفت: فشار اقتصادی و تحریم های ظالمانه نمی تواند دین و مذهب ما را خدشه دار کند چراکه مردم ما پای ارزش های انقلاب و مقدسات خود ایستاده اند.

«شیخ علی رئیسی» در حاشیه اجتماع اعتراض آمیز مردم میناب در محکومیت توهین نشریه فرانسوی به پیامبر اسلام(ص) در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از میناب اظهار کرد: استکبار با خیال باطل خود به دنبال آن است که امت حبیب خدا و دین خدا را از جهان محو کند.


امام جمعه اهل سنت چهکار میناب با بیان اینکه دشمنان به هر ترفندی متوسل می شوند که به دین محمد(ص) ضربه بزنند، تصریح کرد: آنچه امروز مسمانان از آن بهره مند هستند ثمره تلاش عاشقانه پیامبر مهر و رحمت است.

 

وی  با ذکر اینکه هتاکان به دین اسلام و پیامبر عزیز، آرزوی ضربه زدن به دین اسلام را به گور خواهند برد، عنوان کرد: امید امت محمد(ص) فقط به خداوند است.


شیخ رئیسی ابراز داشت: روزی بساط ظلم و ستم برچیده خواهد شد چراکه ما به وعده خدا و پیامبرش امیدواریم.

 

امام جمعه اهل سنت چهکار میناب بیان داشت: بیش از ۱۴۰۰ سال است که دشمنان با نقشه های گوناگون به دنبال ضربه زدن به اسلام هستند ولی به مدد الهی این نقشه ها محقق نشده و نخواهد شد.

 

وی با اشاره به این نکته که امت پیامبر از شیعه گرفته تا سنی همه با هم متحد هستند، اظهار کرد: وظیفه ما این است که دست در دست یکدیگر دهیم و دین رسول خدا را حفاظت کنیم.

 

شیخ رئیسی حفظ اتحاد و یکپارچگی را رمز خنثی سازی توطئه های دشمنان دانست و خاطرنشان کرد: وحدت ما در جمهوری اسلامی نیز ناگسستنی است.

 

امام جمعه اهل سنت چهکار میناب با ذکر این نکته که ملت ایران در سایه ولایت فقیه اتحادی مثال زدنی دارد، گفت: فشار اقتصادی و تحریم های ظالمانه نمی تواند دین و مذهب ما را خدشه دار کند چراکه مردم ما پای ارزش های انقلاب، آرمان های امام و رهبری و مقدسات خود محکم ایستاده اند.


وی در پایان با ذکر این نکته که اهانت نشریه شارلی ابدو توطئه ای است که زیر نظر کشورهای غربی و صهیونیسم رقم خورده است، گفت: مسمانان باید هوشیار و بصیر باشند و از تهدید بدخواهان نیز هراسی به دل راه ندهند.

تا مادامی که اتحاد و یکپارچگی ما حفظ است هیچ کدام از دشمنان و استکبار غلطی نمی تواند بکنند.

کد خبر 971279

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha