شهادت سومین شهید مدافع سلامت در چهارمحال و بختیاری

شیرانی گفت: پریسا رفیعی از پرسنل خدوم شبکه بهداشت و درمان شهرستان بروجن روز دوشنبه به خیل شهیدان مدافع سلامت کشور پیوست.

«مجید شیرانی» در گفتگو با خبرنگار شبستان در شهرکرد، با تسلیت شهادت این مادر قهرمان که آبستن نوزاد هفت ماهه بود، اظهار داشت: بیشک از دست دادن عزیزانی که با تخصص خود می‌توانند جان بسیاری از انسان‌ها را نجات دهند باعث تاثر و تاسف است زیرا جامعه و مردم از بودن آنها و از خدمات ارزشمندشان محروم خواهند شد.

 

رئیس دانشگاه علوم پزشکی، خدمات درمانی و بهداشتی چهارمحال و بختیاری ادامه داد: امید است با رعایت موارد بهداشت از سوی مردم و جدی گرفتن این ویروس دیگر شاهد از دست دادن هیچ عزیزی به خصوص همکاران حوزه سلامت استان نباشیم.

 

شیرانی تصریح کرد: زنده‌یاد «پریسا رفیعی» از پرسنل خدوم شبکه بهداشت و درمان شهرستان بروجن پس از اینکه طی هفته گذشته به بیماری کرونا مبتلا و بستری شد پس از چند روز بر اثر ابتلا به این ویروس جان خود را از دست داد.

 

رئیس دانشگاه علوم پزشکی، خدمات درمانی و بهداشتی چهارمحال و بختیاری بابیان اینکه بیش از ۴۰۰ نفر از کادر بهداشت و درمان استان از ابتدای شیوع ویروس کرونا تاکنون مبتلا به این ویروس شده‌اند، تصریح کرد: با شهادت مرحومه رفیعی، شهیدان مدافع سلامت در استان به سه نفر رسید.

 

شیرانی با انتقاد از بی‌توجهی برخی افراد در رعایت پروتکل‌های بهداشتی، خاطرنشان کرد: تاوان این بی‌توجهی متوجه اطرافیان این افراد و کادر بهداشت و درمان است از همین رو چنانچه بتوان برای افرادی که ویروس کرونا را در سطح جامعه گسترش می‌دهند برخورد انضباطی پیش‌بینی کرد شاید بتوان تا حدی در کنترل این بیماری موثر واقع شد.

 

کد خبر 971751

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha